0
فلفل قرمز ایتالیای

نگهداری گیاه فلفل قرمز برای کسانی که دوست دارند در منزل خود همیشه فلفل تازه بچینند مناسب هست چرا که نگهداری و پرورش صفر تا صد آن را در این مقاله توضیح خواهیم داد.

گیاه فلفل تند در همه جای دنیا طرفداران خاص خود را دارد پس کسانی که به فلفل تند نیاز دارند می تواند این گیاه را درخانه پرورش دهند  این گیاه علاوه بر مصرف غذایی، گیاه زینتی هم به حساب می اید پس برای کسانی که دنبال نگهداری گیاهی زیبا هستند این گیاه را فراموش نکنند این گیاه به خاطر این که در گلدان نگهداری می شود  شبیه به گیاهان بونسای می باشد.

کشت فلفل

کشت فلفل در گلدان و نگهداری ان در منزل

کاشت فلفل در گلدان

کسانی که جای خوب برای  کشت فلفل قرمز ایتالیایی ندارند نگران نباشند چرا که می توان آن را در گلدان کاشت و از محصول آن استفاده کرد.

دو عنصر حیاتی برای کشت این محصول در گلدان لازم هست اولی افتابگیری محل گلدان و دیگری  اب دهی مناسب به گیاه هست پس تا اینجا را داشته باشید برای تهیه بذر فلفل می توانید با خرید بذر آن از فروشگاه ما بذر اورجینال فلفل قرمز را تهیه کیند و اقدام به کشت ان کنید.

نور مناسب برای رشد گیاه فلفل

هر گیاهی برای رشد نیاز به نور دارد و فرقی نمی کند که ان نور طبیعی یا مصنوعی باشد برای شد مناسب فلفل نیاز هست در هر روز مابین چهار الی پنج ساعت به گیاه فلفل نور برسد تا محصول دهی خوبی داشته باشد و اگر هم نور بیشتری دریافت کند گل ها و برگ های ان زرد شده و گیاه از بین می رود.

آبیاری گیاه فلفل در گلدان

آبیاری فلفل در گلدان

گیاه فلفل به علت اینکه همیشه سبز و در حال تولید محصول هست به ابیاری زیادی نیاز دارد همیشه خاک گلدان باید رطوبت داشته باشد تا محصول خوبی در گلدان به بار آید در 24 ساعت باید حداقل یک مرتبه ابیاری شود و دقت هم شود تا در کف گلدان اب جمع نشود.

برای خرید بذر سبزیجات میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

خاک مناسب برای رشد فلفل

خاک گلدانی که قرار هست در آن بذر فلفل کشت شود باید غنی از مواد آلی باشد چرا که به علت رشد زیاد این گیاه سریع مواد الی خاک را مصرف می کند بهتر است برای کشت فلفل از خاک مناسب کشاورزی استفاده شود و از خاک باغچه حیاط استفاده نشود.

کشت فلفل

کود مناسب برای رشد فلفل

گیاه فلفل سریع مواد الی داخل گلدان را مصرف می کند پس نیاز هست شما اقدام به کود دهی به این گیاه بکنید بهترین کود برای فلفل کمپوست هست ولی اگر پیدا نکردید می توانید از اوره و فسفات به مقدار لازم مصرف کنید اگر هم از کود فسفات و اوره به مقدار زیاد به گیاه بدهید ریشه گیاه فلفل خراب می شود .

نحوه چیدن محصول فلفل در گلدان

چیدن فلفل از گلدان واقعا کار خوش آیندی هست ولی اگر موقع چیدن دقت نشود به گیاه صدمه جبران ناپذیری وارد می شود شما موقع چیدن محصول فلفل از گلدان می توانید با استفاده از قیچی محصول را از شاخه فلفل برش بدهید به هیچ عنوان برای چیدن محصول آن را نکشید چرا که احتمال شکستن شاخه ان هست.

باغ بذر با واردات بذر فلفل اصیل از سراسر دنیا این زمینه را برای کسانی که میخواهند بهترین فلفل ها را پرورش دهند فراهم کرده است .

از امروز با تهیه بذر فلفل اصیل میتوانید کار کشت فلفل را شروع کنید. امروزه در سراسر دنیا از فلفل به عنوان یک داروی ضد سرطان و یک ضد عفونی کننده به تمام معنا است.

اما این فواید در فلفل تازه بیشتر یافت میشود که با کاشت بذر فلفل به نگهداری گیاه فلفل قرمز خواهید رسید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا