0
خرید بذر تربچه دو رنگ

خرید بذر تربچه دو رنگ

تربچه ها سبزیجات محبوبی هستند که به دلیل طعم متمایز و بافت تردشان ارزشمند هستند. چند نوع تربچه وجود دارد؟ تعداد انواع مختلف تربچه تقریباً بی پایان است، اما تربچه ها می توانند تند یا ملایم، گرد یا مستطیلی، بزرگ یا کوچک باشند و انواع تربچه در رنگ های مختلف از بنفش مایل به قرمز تا صورتی گلگون، سیاه، سفید خالص یا حتی سبز موجود است. برای آشنایی با چند نوع جالب تربچه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تربچه یک سبزی ریشه تند و خوراکی است که در سراسر جهان رشد می کند. آنها در انواع رنگ ها وجود دارند – قرمز، صورتی، بنفش، سفید، سبز، سیاه و زرد.

 

انواع تربچه

تربچه قرمز (ترب سفره) – این ترب معمولی است که در اکثر فروشگاه های مواد غذایی فروخته می شود. دارای پوست قرمز روشن و گوشت سفید است. آنها در تمام طول سال در دسترس هستند و طعمی ترد و فلفلی دارند.

تربچه هندوانه ای – این تربچه از بیرون خیلی به نظر نمی رسد – دارای پوست سفید و سبز روشن است، اما گوشت داخلی آن صورتی پر جنب و جوش است. برش های آن شبیه هندوانه است. آنها در بهار و پاییز در اوج خود هستند. تربچه هندوانه طعم شیرین تری دارد اما هنوز مقدار کمی لقمه دارد.

برای خرید بذر تربچه دو رنگ کلیک کنید

تربچه دایکون – تربچه دایکون یک تربچه آسیایی است که در پاییز و زمستان موجود است. آنها می توانند سفید، بنفش، صورتی، سبز یا قرمز باشند. آنها به دلیل طعم ملایم تر و شیرین ترشان محبوب هستند.

تربچه صبحانه فرانسوی – این تربچه ها دارای پوست آمبره هستند که از قرمز به صورتی تا سفید تغییر می کند. آنها بلند و نازک هستند و طعم تندتری دارند. آنها در فصل زمستان و بهار هستند.

تربچه گوشت سبز – این تربچه ها دارای نمای بیرونی و داخلی سبز تیره هستند. آنها معمولاً کاملاً ترد و کاملاً تند هستند. آنها در فصل بهار و پاییز هستند.

فروشگاه باغ بذر 

تربچه جرقه ای – تربچه های اسپارلر دو رنگ با رویه قرمز یا بنفش تیره و پایه سفید مایل به کرم هستند. آنها ترد و فلفلی هستند و در بشقاب خامه ای عالی به نظر می رسند. آنها در فصل زمستان و بهار هستند.

تربچه های عید پاک – تربچه های عید پاک در واقع انواع مختلفی از تربچه های کوچک قرمز، صورتی، بنفش و سفید هستند اما اغلب در یک دسته یا کیسه با هم فروخته می شوند. آنها زیبا هستند و می توان آنها را درست مانند تربچه قرمز استفاده کرد.

از کجا خرید بذر تربچه دو رنگ انجام دهیم؟

تربچه در اکثر سوپرمارکت ها به راحتی یافت می شود، که معمولاً رایج ترین تربچه های قرمز و گاهی اوقات تربچه دایکون را حمل می کنند. فروشگاه های مواد غذایی با بخش های محصولات قوی تر، طیف وسیعی از تربچه ها را ارائه می دهند. با این حال، بازارهای کشاورزان واقعا بهترین مکان برای یافتن تربچه هستند.

تربچه یکی از اولین سبزیجاتی است که در بهار ظاهر می شود، و کشاورزان اغلب میزهای خود را با انواع رنگارنگ پر می کنند—در اینجاست که به احتمال زیاد هندوانه، ترب کوهی، هندوانه فرانسوی و ترب سیاه را پیدا می کنید (اما نه همیشه) با سبزی هایشان چسبیده.

سوالات متداول درباره خرید بذر تربچه دو رنگ

فصل تربچه چه زمانی است؟

تربچه ها معمولاً در هوای سردتر رشد می کنند و بیشتر گونه های آن در زمستان یا بهار در دسترس هستند. تربچه های تابستانی کمیاب تر هستند، فصل رشد کوتاه تری دارند و معمولا کوچکتر هستند.

تربچه تا چه مدت ماندگاری دارد؟

 

تربچه حداقل یک هفته و گاهی دو هفته در یخچال ماندگاری دارد. قبل از گذاشتن در یخچال از خشک بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

اگر تربچه‌های شما پژمرده به نظر می‌رسند، بگذارید 20 دقیقه در یک کاسه آب یخ بنشینند – معمولاً پر از آب می‌شوند!

آیا می توانید سبزی تربچه بخورید؟

بله، شما کاملاً می توانید سبزی تربچه بخورید. می توانید آنها را به صورت خام در سالاد بخورید یا مانند اسفناج پژمرده کنید و در کنار تربچه سرو کنید.

اینستاگرام باغ بذر

مقاله: خرید بذر تربچه دو رنگ

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا