0
خرید ماکت طبیعت

خرید ماکت طبیعت

ماکت چیست؟ ماکت نمونه ای کوچک شده از یک پروژه یا منظره بزرگ است. که به روش های مختلف در ابعاد گوناگونی ساخته میشود.

اما ماکت طبیعت چیست؟ از آنجایی که از اسمش پیداست نمای کوچک شده از بخشی از طبیعت است که میتواند حال و هوای مارا به ان نقطه از طبیعت ببرد زمانی که ما به آن مکان دسترسی نداریم.

امروزه متاسفانه به دلیل ازدحام جمعیت شهر نشینی خانه ها روز به روز کوچک میشوند و این موضوع بسیار بر افکار و روحیه افراد تاثیر منفی میگذارد. اما این پایان کار نیست شما عزیزان میتوانید با طبیعت کوچک شده در منزل خود این بار منفی را کاهش یا از بین ببرید. با ما همراه باشید تا متوجه مسئله شوید.

خوشبختانه با پیشرف و زیاد شدن امکانات هنری دست هنرمندان بازتر از قبل شده و میتوانند آثاری از خود خلق کنند که همه را شگفت زده کند. یکی از این آثار ساخت ماکت طبیعت است که فوقالعاده آثار زیبا و جذابی را برای شما فراهم میکند.

ماکت طبیعت انواع مختلفی دارد که در ادامه برای شما عزیزان انواع آن هارا معرفی میکنیم تا شما بیشتر با این اثار هنری آشنا شوید.

انواع ماکت طبیعت

سازه های سیمانی همراه با بونسای

تراریوم یا ( باغ شیشه ای )

ابتدا از سازه های سیمانی شروع میکنیم تا کامل متوجه منظورمون بشید.

همینطور که مشاهده میکنید این سازه ها طبیعت کوچک و بکری را در خود جای داده اند با درختان، سنگ و بونسای طبیعی در انها بکار رفته است. قیمت فوق العاده ی انها یکی دیگر از مزیت های انهاست. با این سازه ها میتوانید طبیعت را به طور واقعی در محیط خانه خودتان داشته باشید بدون اینکه هزینه زیادی را متحمل شوید.

نگهداری سازه ها

نگهداری این سازه ها آسان است و اصلا پیچیده نیست . نگهداری این درختان و بونسای کارشده شده در این سازه ها فقط نیاز به کمی حوصله دارد .

جنس سازه ها

در این سازه ها جنس های مختلفی برای ساخت انها کار شده از جمله:

سازه های سیمانی :

از جنس سیمان مخصوص هستند که با آب و مواد مخصوص ترکیب میشوند و توسط هنرمندان ما شکل دهی و ساخته میشوند و بونسای در انها کار میشود. و از نظر مقاومت بسیار عالی هستند.

سازه های سنگی :

این سازه ها با سنگ طبیعی و به روش تراش و سیقل دادن ساخته میشوند که زیبایی فوق العاده کم نظیری دارند. که میتوانند نماد طبیعت را به خانه شما بدهند در عین حال جای زیادی را اشغال نمیکنند.

آیا این سازه ها فقط در یک اندازه ساخته میشوند؟

در جواب این سوال باید بگویم خیر. شما میتوانید سازه مورد نظر خود را انتخاب کنید و به هر اندازه ای که دوست دارید سفارش بدید تا ما سازه رو طبق اندازه که شما دوست دارید بسازیم.

برای خرید ماکت طبیعت ( سازه های طبیعت ) کلیک کنید

دیگر ماکت طبیعت تراریوم نام دارد

تراریوم چیست؟ به مجموعه ای از گل، گیاه و سازه که درون یک ظرف شیشه ای رو باز یا سر بسته قرار میگیرد به این مجموعه تراریوم میگویند.

همینطور که مشاهده میکنید تراریوم جلوه بی نظیری میتواند به خانه شما بدهد. امروزه تراریوم در سراسر جهان طرفداران خاص خودش رو پیدا کرده .

با خرید تراریوم میتوانید باغ کوچک خود را در آپارتمان خود داشته باشید و ساعت ها کنار این سازه فوقالعاده بنشینید.

جنس و مواد تراریوم

در تراریوم از گیاهان و گل های طبیعی بکار میرود مصنوعی هم ممکن است به کار رود اما برای زیبایی ان بیشتر طبیعی به کار میشود.

انواع ترارویم :

تراریوم در بسته : در این تراریوم تمامی محتویات درون ظرف شیشه ای در بسته ای قرار میگیرند و تقریبا دسترسی به محتویات ان تقریبا غیر ممکن است.

تراریوم سر باز : این نوع تراریوم به صورت سر باز هست و دسترسی به محتویات ان آسان است .

نگهداری تراریوم

نگهداری تراریوم بسیار کار آسانی هست به خصوص تراریوم سر باز برای ابیاری تراریوم باید با اسپری ابیاری شود و نباید شاخ و برگ داخل تراریوم را هدف بگیرید و دقت کنید که زیاد ابیاری انجام ندهید که اب داخل محفظه جمع شود.

هرگاه احساس کردید که گیاهان دارند رشد میکنند ان ها را هرس کنید.

برای دیدن و خرید ماکت طبیعت ( تراریوم ) باغ بذر کلیک کنید

خب تا اینجا با سازه و تراریوم آشنایی پیدا کردید از الان به بعد میتوانید با آگاهی و اطلاعات بهتری تصمیم برای خرید ماکت طبیعت بگیرید. این ماکت ها علاوه بر زیبایی که دارند در تصویه هوای منزل هم به شما کمک میکند.

برای خرید ماکت طبیعت به کجا مراجعه کنیم ؟

سوال خیلی خوبی است زیرا اگر مکان مناسبی را برای خرید انتخاب نکنید به مشکل بر خواهید خورد زیرا اگر گل و گیاه استفاده شده در این سازه و تراریوم ها مناسب نباشند و یا اصولی در قالب خود جایی گذاری نشده باشند عمر زیادی نخواهند داشت.

باغ بذر با 10 سال تجربه در ساخت تراریوم وسازه طبیعت این افتخار را دارد تا به شما دوستان محصولات خود را ارائه دهد و تمامی محصولات باغ بذر دارای ضمانت هستند پس با خیال راحت محصولات را خریداری کنید.

مقاله: خرید ماکت طبیعت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا