0
ماکت آب

ماکت آب ( آبنما ) چیست : ابنما به سازه ای گفته میشود که مقدار اب مشخصی در آن در چرخش است به وسیله پمپ یا هر وسیله ای دیگر. مسیر گردش اب توسط هنرمندانی که اینن سازه را میسازند تعیین میشود.

به طور مثال پیچ و خم هایی که در مسیر آب یا موانعی که در مسیر حرکت اب قرار میدهند تا زیبایی ابنما را چند برابر کند. که این امر به سلیقه شما بستگی دارد.

امروزه به دلیل کوچک شدن خانه هایمان و نداشتن دسترسی به مناظر بکر از دیدن این مناظر محروم شده ایم مناظری همچون صدای باد، یا صدای پرندگان یا صدای دلنشین شر شر آب که واقعا آرامش بخش است. و این امر باعث میشود که هر روز روحیه زندگی کردن را از دست بدهیم. اما این پایان کار نیست میتوان این مشکل را به راحتی از پیش رو برداشت. اما چگونه؟ با ما تا اخر همراه باشید تا خدمتتان عرض کنم.

امروزه روز با زیاد شدن امکانات دست هنرمندان باز تر شده و میتوانند شاهکار هایی خلق کنند که ادم را حیرت زده میکند. یکی از این شاهکار ها ماکت آب یا ( ابنما ) است .

حتما تا به حال تجربه این را داشته اید که به رستوران یا کافه ای در شهر خود مراجعه کرده باشید و این ابنما ها ها را از نزدیک ببینید و در کنار صدای شرشر آب انها چای یا غذا خورده اید و لذت برده اید این دقیقا همان چیزی هست که مردم دنبال آن هستند ( آرامش ) اما این آرامش فقط در رستوران یا کافه نیست بلکه در خانه های خودتان هم میتوانید داشته باشید. با یک انتخاب درست و با هزینه مناسب این صدای شر شر آب را برای همیشه بشنوید.

ما در این جا به شما یک ماکت آب یا ابنما معرفی میکنیم .

ماکت آب ( ابنمای سنگی )

ماکت آب سنگی

آبنمايى زيبا با سنگ و صخره هاى مصنوعى با ٢ عدد پيش بونساى پرتولاكاريا

فضاى اين آبنما در حدود ٤٠ سانت و ارتفاع آن هم در حدود ٤٠ سانت مناسب براى اون دسته از دوستانى كه علاقه به آبنما با بونساى دارند.

شما دوستان عزیز میتوانید با تهیه کردن این ابنما همراه با بونسای طبیعی ساعت ها کنارش بنشینید و لذت ببرید این ماکت آب بسیار فضای کوچیکی رو اشغال میکنه برای آن دسته از دوستانی که فضای زیادی در منازلشون در اختیار ندارن هم بسیار مناسبه .

ساخت این ابنما حدودا چهار روز طول میشکه و ارسال به سراسر کشور هم داریم.

شما با تهیه کردن این آبنما ها میتوانید همیشه شر شر آب را در منزلتان بشنوید و آرامش پیدا کنید.

امروزه برای زیبایی شهر ها هم از ابنما ها در میدان ها استفاده میکنند در کشور های خارجی بیشتر این موضوع را شاهد هستیم.

ماکت آب ( آبنما ) که به شما معرفی کردیم بسیار به سرفه است و با مقدار کمی هزینه کردن میتوانید صاحب یک ابنما همراه با بونسای طبیعی شوید.

باغ بذر با ساخت انواع سازه ها و تراریوم این افتخار را دارد که خدمت شما عزیزان باشد.

برای دیدن و خرید ماکت آب کلیک کنید

به شما پیشنهاد میکنم خواندن این مقاله را : خرید ماکت طبیعت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا