0
خرید بذر گل کمیاب

خرید بذر گل کمیاب آیا به نظر شما چیز دیگری به زیبایی گل و گیاه در طبیعت وجود دارد؟ احتمالا شما هم موافقید که نه. اما ، شما نمی توانید تمام گلهای زیبا را در هر باغ یا صحرا ببینید. برخی از گل ها بسیار کمیاب و نادر هستند ، در فصول خاص یا حتی پس از دهه ها شکوفا می شوند. در اینجا لیستی از 10 گل فوق العاده نادر که احتمالاً هرگز ندیده اید را به شما معرفی میکنیم.

برای خرید بذر گل کمیاب کلیک کنید

گل رز رنگین کمان

این نوع رز در جهان بسیار بسیار کمیاب است . به احتمال زیاد تا حالا این گونه رز را در هیچ کجا ندیده اید.

رز رنگین کمان یکی از زیباترین و بی نظیر ترین نوع رز در جهان است . و بذر این نوع گل هر جایی به فروش نمیرسد .

این نوع گل فوق العاده عطر معطری دارد.

بذر گل بسیار زیبای رز رنگین کمان
یکی از گل‌های نسل تازه رز، رز رنگین کمان است که در کشور هلند برای اولین بار تولید شد. در رز‌های رنگین کمانی یا رز‌های هفت رنگ، چندین رنگ مختلف مانند زرد، آبی، سبز، سفید، صورتی، نارنجی و بنفش وجود دارند. می‌توانید بذر گل بسیار زیبای رز رنگین کمان را از بازار‌های آنلاین گل و گیاه خریداری کرده و با کمی دقت در خانه پرورش دهید. قطعاً پرورش چنین رز زیبایی برای دوستداران گل و گیاه بسیار هیجان برانگیز است.

برای خرید بذر میوه های گلدانی از باغ بذر میتوانید اقدام کنید.

فروش بذر گیاهان کمیاب

رز ژولیت نایاب ترین و گران ترین رز جهان

رز ژولیت گرانترین و نایاب ترین نوع گل در دنیا است .
قیمت ۱۰۰ شاخه گل رز ژولیت ۳میلیون پوند است
بذر نایاب ترین رز جهان ( رز ژولیت)
یکی از زیبا‌ترین بذر گل و نایاب‌ترین انواع رز در جهان، رز ژولیت این است. این گل زیبا برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ در یک نمایشگاه گل و گیاه در شهر چلسی رونمایی شد و البته طرفداران زیادی پیدا کرد. اگر به تصاویر این رز زیبا نگاه کنید، متوجه دلیل این محبوبیت خواهید شد. چنانچه دوست دارید رز ژولیت را خودتان پرورش دهید، می‌توانید از بذر گل نایاب‌ترین رز جهان (رز ژولیت) استفاده کنید.

باغ بذر اولین وارد کننده بذر رز ژولیت در ایران.

بذر گیاهان گران قیمت

ونوس حشره خوار

ونوس حشره خوار از گروه گیاهان گوشت‌خوار می‌باشد که منطقه بومی آن آمریکا شمالی است. بذر گل گیاه ونوس حشره خوار (سایز کوچک) برای نگهداری در محیط گلخانه‌ها مناسب بوده و طرفداران زیادی در ایران دارد. حتماً شما هم به این گیاه علاقه‌مند شده‌اید و کنجکاو هستید که بدانید چگونه شکار خود را انجام می‌دهد. بذر گل ونوس حشره‌خوار دارای دو برگ لپه‌ای است که انتهای هر برگ مو‌های بلندی قرار دارند. در سطح برگ‌ها نیز مو‌های ظریفی هست که وقتی حشرات روی این برگ‌ها راه می‌روند، پس از 10 ثانیه لپه‌ها بسته می‌شوند و حشره به دام می‌افتد سپس ونوس با اسید‌های مختلف آن را تجزیه کرده و پس از ۱۵ الی ۲۰ روز که دوباره لپه‌ها باز شدند تنها مقداری از اسکلت حشره باقی می‌ماند.

پیچک گلیسین زیبا ترین پیچک جهان

 

پیچک گلیسین در همه ی مناطق به خوبی رشد می‌کند. به شرطی که مراقبت‌های لازم را انجام دهید.بذر گل این پیچک رونده و خزنده است یعنی هم به صورت عمودی از دیوار یا داربست بالا می‌رود و هم قسمت‌هایی از آن بر روی خاک رشد می‌کند و انبوه می‌شود. برگ‌های آن سبز بوده و در اواخر تابستان تا اوایل پاییز گل می‌دهد. گل‌های این پیچک بسیار زیبا هستند و برای همین چنین نامی برای آن در نظر گرفته شده است.

گل کمیاب رز مشکی

 این رز به خاطر خاص بودن معمولاً علاقه‌مندان خاصی هم دارد .
بذر گل اورجینال و کمیاب رز مشکی

بذر گل های خاص
شاید تا به حال از نزدیک رز مشکی دیده و از زیبایی بی‌نظیر آن به وجد آمده باشید. به طور دقیق منطقه بومی این نوع از رز مشخص نیست ولی بسیاری از متخصصان باور دارند که این گل برای اولین بار در منطقه جنگلی در کوهپایه کوهستان هیمالیا رشد کرده است. علاوه بر زیبایی رز مشکی، این گل زیبا نماد مهمی برای جنبش‌های مردمی و یادمان‌های مهم در جهان است. اگر به رز مشکی علاقه دارید، می‌توانید بذر اورجینال و کمیاب رز مشکی را تهیه کرده و پرورش دهید.

گل زنگوله ای

گل زنگوله ای


گل زنگوله‌ای انواع مختلفی دارد که شاید برخی از آن‌ها را در حاشیه پارک‌ها دیده باشید. ساقه این گیاهان شبیه به نیزه تا ارتفاع ۳۰ سانتیمتر یا بیشتر رشد می‌کنند و بر این ساقه خوشه‌هایی از گل زنگوله‌ای می‌روید. گلبرگ‌ این گل بسیار ظریف و لطیف است و با ظاهر منحصر بفرد خود می‌تواند جلوه تازه‌ای به خانه، گلخانه یا باغچه بدهد. می‌توانید بذر گل زنگوله‌ای را از فروشگاه های گل و گیاه بخرید و پس از آماده سازی در گلدان، بالکن یا باغچه‌ها بکارید.

گل نایاب منقار

گل نایاب منقار

بذر گل منقار Parrot بدون شک یکی از زیباترین گلهای جهان است. بومی جزایر قناری است. انحنای منقار طوطی که نام آن را داده است. این گل در بهار بهترین شکوفه را می دهد و دمای هوا را می طلبد. نوسانات دما می تواند باعث مرگ این گل شود.

متأسفانه ممکن است در مدت زمان کوتاهی منقار زیبای طوطی را برای همیشه از دست بدهیم. امروزه فقط تعداد کمی از اعضای این گونه بذر گل وجود دارند. ناپدید شدن گلهای منقار طوطی از سال 1884 آغاز شده است. گیاهان منقار طوطی در جزایر قناری توسط قانون محافظت می شوند.

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا