3

گیاه بونسای به علت زیبایی شگفت انگیزی که دارد  آحاد مختلف مردم را شیفته خود می کند و در جوامع امروز به علت ماشینی شدن زندگی و کار و فشار روزمره زندگی، مردم برای کاهش استرس و فشار روحی روانی اقدام به خرید بونسای آماده یا بذر آن برای پرورش و نگهداری  می کنند چرا که بونسای یک خاصیت خوب و جذابی که دارد روحیه  انسان را با قدرت زیادی بالا می برد کسانی که در خاواده خود افرادی را دارند که مشکلان روحی روانی دارد بهترین گزینه خرید بونسای آماده هست چرا که بونسای برای افراد افسرده تاثیر فوق العاده ای  بر بهبود روحیه آن ها دارد.

با خرید بونسای آماده  می توانید دکور خانه را به حالت لاکچری دربیاورید و هوای ناسالم خانه با وجود بن سای تمیز خواهد شد چرا که هوای آلوده را جذب و هوای داخل خانه را به حالت ایده آل می برد.

برای خرید بونسای آماده کلیک کنید.

 معرفی گیاه بونسای

گیاه بنسای گیاهی پا کوتاه هست که دراثر اصلاح شاخه های آن توسط انسان ایجاد شده است هر چقدر در خرید نوع بونسای آماده دقت کنید به ان میزان جواب خوبی خواهید گرفت در انتخاب نوع بونسای برای خرید به میزان نور دریافتی گیاه و همچنین رنگ و نوع گیاهی  که به بونسای تبدیل شده است توجه باید کرد.

بونسای چیست؟

بونسای درخت هایی  با اندازه کوتاه و ریز هستند که در اثر پیرایش در سنین بالا هم پا کوتاه می مانند و ارتفاع  بونسای از هفتاد سانتی متر  اجازه نمی دهند بالاتر برود.

چرا در خانه یا محل کار بونسای نگهداری کنیم؟

نگهداری بونسای در جایی که کار یا زندگی می کنیم مناسب هست چرا که به علت آلودگی شدید هوا در اکثر شهر ها و روستاها  این آلودگی هوا به داخل منازل  و محل کار نفوذ می کند برای اینکه بتوانیم این الودگی را از بین ببریم چه بهتر خرید بونسای اماده هست چراکه هم هوای محیط را تمیز می کند و هم زیبایی و دکوراسیون محل کار را  بهبود می بخشد. نگهداری بونسای آماده در محل کار باعث افزایش نشاط و شادابی در محیط کار می شود پس با خرید بونس آماده همین حالا باید پرورش بونسای را شروع کرد.

بونسای اماده ارزان در تهران

کشورهای پیشرو در پرورش بونسای

کشورهای شرق اسیا نظیر چین، ژاپن، کره جنوبی و کشور اندونزی در تولید گیاه بونسای در جهان پیشرو هستند و اکثر گیاهان بن سای موجود در جهان از این کشور ها صادرات شده است کشور عزیز ما ایران در تولید بونسای برای صادرات تا به حال اقدامی نکرده است ولی با صادرات بونسای آماده می توان ارز خوبی وارد کشور کرد چرا که گیاه بن سای آماده در جهان طرفداران زیادی دارد.

برای خرید بذر سبزیجات خارجی نیز بر روی آن کلیک کنید.

کسب درآمد میلیونی با پرورش بونسای

سال 99 در کشور ما ایران سال حمایت از تولید نامگذاری شده است پس همین حالا می توانید با خرید بذر بونسای این کار پر سود را در حیاط خانه یا در محلی که برای این کار خوب هست شروع کنید چرا که به علت  داشتن طرفداران زیاد می توانید از این کار سود میلیونی برداشت کنید برای شروع تولید گیاه بونسای نیاز به هزینه اولیه زیادی نیست و سرمایه زیادی لازم ندارید شما می توانید با تولید گیاه بونسای ان را در اینستاگرام به فروش برسانید.

چه نوع گیاهی قابلیت تبدیل شدن به بن سای را دارد؟

در طبیعت گیاهان فراوانی وجود دارد ولی اکثر آن گیاه قابلیت بونسای شدن ندارند پس باید در انتخاب گیاه نهایت دقت را بکنیم گیاهانی که رشد خیلی زیادی داشته باشند اگر بخواهیم به بونسای تبدیل کنیم باید به طور مداوم هر ماه آنها را پیرایش کنیم پس بهتر هست نوع گیاه را طوری اتخاب کنیم که رشد کمتری داشته باشد و همچنین جذابیت و زیبایی خاصی داشته باشد مثلا این نوع گیاهان خیلی خوب در بونسای شدن جواب می دهند:انواع بونسای افرا، درخت مو و خیلی از گیاهان دیگر که انواع بذر آنها در سایت ما موجود هست می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه اینترنتی باغ بذر آنها را مشاهده کنید و همچنین در قسمت منو بالا سایت باغ بذر روی گزینه بونسای آماده کلیک کرده و بونسای اماده را خرید کنید.

برای خرید بذر میوه های خارجی کمیاب نیز بر روی آن کلیک کنید.

دلایل خرید بونسای آماده

خرید بونسای آماده مزیت های زیادی دراد که یکی از آنها پیرایش گیاه بونسای توسط فرد حرفه ای است که با شگرد خاصی بونسای را هرس می کند و به گیاه زیابیی خاصی می دهد ولی اگر شما هم دست خوبی در هرس و پیرایش گیاه داشته باید می توانید بذر بونسای را خریداری و در گلدان خاصی بکارید و خودتان ان را پیرایش کنید کساین که وقت کافی برای هرس بونسای نداشته باشد بهترین گزینه خرید بونسای اماده هست ما خاک گیاهان بونسای اماده را براساس نیاز گیاه تهیه می کنیم تا گیاه همیشه سرسبز بماند .

شما همین الان می توانید انواع بونسای اماده را از سایت ما خریداری کنید و بعدا از خریداری شما ما نحوه نگهداری و اب دهی را هر موقع نیاز داشتید به صورت انلاین به شما اطلاع می دهیم.

پرورش بونسای خود را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید

 ما اینجا هستیم تا شما را در خرید بونسای  که برای مبتدیان مناسب است راهنمایی کنیم. رشد آنها آسان ، کشتن آنها زیاد سخت نیست و گزینه های زیادی برای آموزش ارائه می دهیم. بونسای افرا راهی عالی برای ورود هر کسی به دنیای درختان بونسای است. آنها همچنین هدایای فوق العاده ای هستند. جوان یا پیر ، هر کس می تواند مراقبت از یک بونسای را بیاموزد و آن را به یک اثر هنری زنده شگفت انگیز آموزش دهد.

بونسای در فضای باز 

برخی از درختان بونسای فضای باز را ترجیح می دهند و می توانند به حیاط جلوی خانه ، حیاط پشتی و یا حتی پاسیوی فضای باز موارد اضافه شده ای اضافه کنند. با پرورش یا خرید بونسای تضمین میکنیم که بونسای نجیب و کاملاً زیبا در حیاط خود توجه زیادی را جلب خواهد کرد. آنها می توانند جذابیت خود را به همه نشان دهند و صحبت از مهمانی های حیاط شما باشند که میزبانی می کنید. توجه داشته باشید ، این درختان نسبت به بونسای داخل خانه نسبت به هوا و آب و هوا حساسیت بیشتری نشان می دهند و ممکن است به سطح مراقبت و توجه بیشتری نیاز داشته باشند.

این بونسای های رنگارنگ به شما نمایش های فصلی شگفت انگیزی می دهد

هر گونه درخت بونسای شکوفا نمی شود … اما وقتی شکوفا می شود ، واقعا جادویی است. شما چشمگیرترین درختان بونسای گلدار را در مجموعه خود خواهید دید و همه در سالهای مختلف نمایشی رنگارنگ برای شما به نمایش می گذارند. بعضی اوقات . وقتی یک بونسای گلدار ، یک قطعه اصلی در خانه خود انتخاب می کنید که همیشه بازدیدکنندگان شما را تحسین می کنند .

بیشتر علاقه مندان به بونسای سرگرمی خود را با یک درخت بونسای آماده ، خریداری شده در یک فروشگاه بونسای یا هدیه دریافت کردند. اگرچه لذت ایجاد درخت خود را تجربه نخواهید کرد ، اما راهی عالی برای شروع کار و احساس مراقبت اساسی از درختان بونسای است. هنگامی که در مورد بونسای مشتاق شدید ، می توانید در نهایت خود تصمیم بگیرید برای خرید بونسای.

آبیاری بنوسای چگونه است؟

در طول نگهداری از بونسای هرگز نباید نسبت به آبیاری آنبی‌تفاوت باشید. به‌این‌منظور زمانی که خاک شروع به خشک شدن کرد، آن را آبیاری کنید و هرگز اجازه ندهید خاک بونسای کاملا خشک شود. اگر بونسای شما در معرض دریافت نور کامل و زیاد خورشید است، ممکن است لازم شود آن را هر روز آبیاری کنید. البته که این مقدار می‌تواند بسته به اندازه گلدان، نوع خاک و نوع درخت بونسای شما متفاوت باشد.

بنابراین بهتر است میزان آب مورد نیاز بونسای خود را بدانید و میزان کلی آبیاری را با توجه به آن تنظیم کنید. استفاده از رطوبت سنج هم برای تشخیص نیاز درخت ایده خوبی است. آبیاری بونسای باید توسط شلنگ با درجه تنطیم ویا یک آب پاش مناسب صورت بگیرد، به‌طوری‌که آب با ملایمت به خاک اضافه شود و جریان آن به خاک آسیبی نرساند. موقع آییاری بونسای، آبیاری را تا زمانی که آب‌های اضافی از حفرات زهکشی زیر گلدان خارج شوند ادامه دهید.

نگهداری بونسای در زمستان

اولین نکته‌ای که درباره نگهداری از بونسای در زمستان باید در نظر داشته باشید این است که اگر بونسای شما بیرون از خانه نگهداری می‌شود باید آن را به داخل خانه منتقل کنید.

بعد از انتقال بونسای به خانه مکان ایده‌آل برای قرار دادن آن در داخل خانه، کنار یک پنجره نورگیر جنوبی است. اگر پنجره جنوبی ندارید، پنجره‌های شرقی و غربی انتخاب‌های بعدی هستند. یک پنجره شمالی هم بد نیست، اما در این صورت برای جبران میزان کم نور باید از لامپ‌های مخصوص نیز استفاده کنید.

به‌عنوان آخرین نکته نیز گفتنی است دریافت 4 الی 6 ساعت نور خورشید در روز برای بونسای ایده‌آل است، حتی اگر می‌توانید بیشتر از این میزان نیز برای آن نور فراهم کنید، عالی است!

درخت بونسای را از کجا می توان خرید؟

بیشتر مراکز بزرگ باغی درختان بونسای ارزان قیمت را می فروشند ، اگرچه اینها اغلب از کیفیت جالبی  برخوردار نیستند. اگر با دقت نگاه کنید ، بعضی اوقات می توانید موارد جالبی را در این مکان ها پیدا کنید. بسیاری از فروشگاه های تخصصی (آنلاین) بونسای درختان بونسای را نیز می فروشند ، هرچند با قیمت های کمی بالاتر. اگر علاقه مندید درباره ارزش بونسای بیشتر بخوانید ، به مقاله ما در مورد “هزینه یک درخت بونسای چیست؟” مراجعه کنید.

در ادامه این مقاله ، برخی از مواردی را که باید هنگام خرید درخت بونسای به خاطر داشته باشید بحث خواهیم کرد. اما اگر به دنبال فروشگاهی در نزدیکی خود هستید ، می توانید نمونه های فروشگاه باغ بذر را مشاهده کنید.

برای خرید بذر گل نیز بر روی آن کلیک کنید.

برخی از توصیه های اساسی برای خرید درختان بونسای

بونسای بخرید که مناسب مکانی باشد که قصد دارید آن را در خانه نگهدارید . فقط درختان داخلی (نیمه گرمسیری) در داخل خانه خوب عمل می کنند ، درست مثل درختان در فضای باز فقط وقتی در خارج قرار می گیرند خوب عمل می کنند .
با استفاده از روش هایی مانند هرس و سیم کشی قادر خواهید بود تا حدودی شکل گیاه را تغییر دهید ، اما معمولاً تنه و شراره ریشه (نباری) ثابت می شوند. هنگام خرید یک درخت مطمئن شوید که یک درخت با یک تنه را انتخاب کنید که مورد علاقه شما باشد.
با خرید گونه ای از درخت که مراقبت از آن سخت است شروع نکنید. برای مبتدیان توصیه می شود که از درختی که به راحتی مراقبت می کند شروع کنند. راهنمای گونه های درخت بونسای ما را بررسی کنید یا قبل از خرید یک بونسای.
فراموش نکنید که چه نوع درختی را خریداری کرده اید. این امر برای جستجوی اطلاعات در مورد نحوه مراقبت صحیح از آنها مهم است.
اطمینان حاصل کنید که شما یک گیاه سالم را انتخاب می کنید ، که رشد شدید را نشان می دهد.
گلدان را از نظر آسیب دیدگی بررسی کنید.

بونسای خود را انتخاب کنید

همانطور که در بالا ذکر شد ، نکته کلیدی که هنگام خرید درخت بونسای باید در خاطر داشته باشید ، مکانی است که می خواهید درخت خود را در آن قرار دهید. وقتی می خواهید آن را داخل اتاق نشیمن خود نگه دارید ، یک بونسای داخلی  انتخاب کنید. اگر قصد دارید بونسای خود را در فضای باز قرار دهید.

خرید بونسای

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا