0
بونسای اماده ارزان در تهران

پیش بونسای نارون یکی از گیاهانی است که بونسای آن برای افراد مبتدی بسیار مناسب است. بونسای نارون را می توانید هم در محیط باز و هم در محیط بسته نگهداری کنیدد. یک نکته جالب درباره محیط نگهداری بونسای نارون تفاوت میان محیط باز و بسته است.

شاید بدانید که پیش بونسای نارون درمحیط آپارتمان همیشه سبز است. اما در محیط باز در گروه گیاهان خزان‌دار قرار می گیرد. محیط مناسب برای رشد این گیاه محیطی آفتابی یا نیم سایه است که نور مستقیم به گیاه نرسد. این گیاه نور خورشید را دوست دارد ولی بهتر است بدانید که در فصل تابستان باید در سایه قرار بگیرد.

این گیاه در برابر نور کم هم مقاوم است؛ اما نمی تواند محیطی با نور بسیار کم را تحمل ‌کند. برای آبیاری این مدل گیاه باید سطح خاک به خشکی برسد. اما توجه داشته باشید که عمق خاک باید همیشه یک رطوبت نسبی داشته باشد. دمای ایده‌آل این گونه دمایی بین ۱۶ تا ۲۷ درجه سانتیگراد است. به شما توصیه می کنیم از قرار دادن گیاه در مقابل باد مستقیم سرد و گرم خودداری کنید.

خاک مناسب برای پیش بونسای نارون خاک استاندار یا خاک آکاداما است. مخلوطی از کوکوپیت ، پیت ماس و پرلیت هم برای این گیاه مناسب است. غبارپاشی یک یا دوبار در روز هم برای این گیاه نیاز است. این کار رطوبت مورد نیاز این بونسای را تامین می‌کند.

پیش بونسای نارون

بونسای نارون یکی از درخت های زیبا  و شکیل که با تبدیل شدن به درختچه کوچک جذابیت و زیبایی ان چند برابر می شود گیاه بونسای نارون گیاهی ژاپنی هست که عمدتا در کشور ژاپن یافت می شود این گونه زیبا دارای برگ های سبز و نیمه خزان می باشد انواع سازه های بونسای نارون در شکل های مختلف و مشتری پسند و ارزان قیمت  در سایت ما موجود هست شما می توانید همین حالا در قسمت منو روی گزینه بونسای آماده کلیک کنید و انواع آن را مشاهده و اقدام به خرید کنید.

انواع بنسای های اماده نارون برای خرید از فروشگاه باغ بذر

فروش بونسای نارون
بونسای اماده ارزان در تهران

نگهداری و پرورش این گیاه

نگهداری پیش بونسای نارون برای کسانی که در حیطه پرورش بونسای مبتدی هستند گیاه خوبی است تا با پرور شاین گیاه زیبا کسب تجربه کنند.

این گیاه به انواع بیماری و افات مقاوم هست و  طول عمر آن در گلدان بالای ده سال هست که اگر خوب ابیاری و رسیدگی شود طول عمر آن هم لفزایش می یابد.

بهترین مکان برای رشد بنسای نارون افتاب کامل هست  و حتی در سایه هم رشد خوبی دارد و سرسبز می ماند.

آبیاری بونسای نارون

هر موقع خاک بونسای نارون خشک شد اقدام به ابیاری کنید و نگذارید خاک ان خشک بماند و ابیاری مکرر هم انجام ندهید چرا که باعث خرابی ریشه بونسای نارون می شود. این گیاه رطوبت را دوست دارد اگر در روز حداقل یکبار از بالا اقدام به مه پاشی کنید همیشه سرسبز و زیبا می ماند.

هرس پیش بونسای نارون

این گیاه زیبا به هرس جواب خوبی میدهد بهترین موقه برای هرس بونسای نارون فصل پاییز هست و اگر به موقع هرس نشود خیلی سریع رشد میکند و گیاه ضخیم تر میشود اجازه دهید بعد از هرس از شاخه ها حداقل سه تا جوانه باقی بماند و بعد از مدتی رشد یکی از جوانه ها را کو کنید تا دوتا جوانه بعدی خوب رشد کنند.

تعویض گلدان پیش بونسای نارون

بهترین فصل برای تغییر گلدان نارون فصل بهار هست چرا که گیاه می خواهد اقدام به رشد کند به هنگام تغییر گلدان می توانید ریشه های ان را با احتیاط هرس کنید تا گیاه از ریشه هم رشد کند.

این گیاه در برابر افات و بیماری ها مقاوم هست اگر رطوبت خاک نارون حفظ شود امکان حمله کنه و بیماری به این گیاه بونسای خیلی کم هست.

مقاله پیش بونسای نارون

بونسای نارون

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا