۱
پرورش بونسای

خرید بذر بونسای برای کشت و نگهداری  آن در خانه مزایای زیادی دارد که ما در این مقاله به صورت مفصل در مورد بذر بونسای اطلاعات کافی به شما خواهیم داد تا بتوانید خودتان بذر بونسای را خریداری کنید  سپس بکارید و هر کجا مشکلی داشتید برای ما پیام بفرستید تا شما را راهنمایی کنیم. در این مقاله نکاتی را در مورد خرید اینترنتی بذر بونسای برایتان توضیح داده ایم.

چرا  در خانه بونسای نگهداری کنیم؟

بونسای گیاهانی در سایز کوچک هستند که شکل و فرم فوق العاده زیبایی دارند و می توانند جلوه و زیبایی خاصی در محیط کار و یا خانه ایجاد کنند شما با خرید اینترنتی بذر بونسای واقعی همین حالا کار را شروع کنید. بذر گیاهانی که قابلیت بونسای شدن دارند باید نحوه کشت آن را بلد باشید تا بذر بتواند به خوبی جوانه بزند پس ما در مقاله به شما توصیه های لازم را خواهیم گفت.

چگونه بذر بونسای را بکاریم؟

خرید اینترنتی بذر بونسای

 

برای خرید اینترنتی بذر انواع بونسای کلیک کنید

زادگاه بونسای در کدام کشور ها است؟

بونسای ریشه قدیمی در آسیای شرقی دارد مثل کشور های چین، ژاپن، کره جنوبی .اما سوالی که  پیش می آید آیا فقط بونسای در آسیای شرقی پرورش داده می شود؟خیر بونسای در تمام نقاط جهان موجو ت شما باید ابتدا بررسی کنید ببنید کدام گیاه قابلیت بونسای شدن دارد ما در قسمت فروشگاهی سایت لیست بذر های بونسای را قرار داده ایم شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید اینترنتی بذر بونسای از سایت باغ بذر کنید.

جایگاه ایران در پرورش بونسای کجاست ؟

کشور ایران فعلا در زمینه پرورش بونسای حرف زیادی برای گفتن ندارد زیرا پرورش بونسای در ایران نو پا است . اما کسانی هستند در همین کشور خودمان که دارند بونسای پرورش میدهند و پول خوبی هم از این شغل به دست می آورند . اگرکسی علاقه به این نوع گیاه داشته باشد میتواند هم برای زیبایی و هم برای کسب درامد از این گیاه استفاده کند. به دلیل بالا بودن قیمت گیاه بونسای اکثر افراد نگهداری بونسای را با خرید بذر آن انجام می دهند ما در سایت باغ بذر صفر تا صد نگهداری بونسای را توضیح داده ایم.

چه نوع بذر بونسای در باغ بذر موجود هست؟

بذر انواع مختلف بونسای در سایت باغ بذر برای خرید اینترنتی بذر بونسای موجود هست که انواع آنها خیلی زیاد هست ما فقط اسم سه تا را گفتیم برای دیدن انواع بذر این نوع گیاهان در قسمت منو روی  بذر بونسای کلیک کنید و اقدام به خرید اینترنتی بذر بونسای ارزان بکنید.

اسامی چند تا از پرفروش ترین بذر های بونسای که ارزان قیمت هستند:

خرید بذر بونسای
خرید بذر بونسای ارزان

بذر بونسای افرا سبز

بذر بونسای افرا قرمز ژاپنی

بذر بونسای کراسولا

قیمت خرید گیاهان بونسای چقدر است؟

در کشور های مختلف قیمت بونسای از 300 تا 1000 دلار خرید و فروش می شود که در ایران هم قیمت این نوع گیاهان 1 الی 10 میلیون تومان قیمت دارند پس به این نتیجه می رسیم که هر کسی که این نوع فعالیت را شروع کند می تواند کسب و کار خوبی برای خود راه اندازی کند .

خرید اینترنتی بذر بونسای اورجینال خارجی

خرید بذر بونسای
خرید بذر بونسای ارزان

این نوع درخت های استثنایی و زیبا بذر خاصی دارند و هر بذری به بونسای تبدیل نخواهد شد بذرها باید اصلاح ژنتیکی و ارگانیک شده باشند تا بتوانند به بونسای تبدیل شوند در غیر این صورت زحمت های شما در زمینه پرورش بونسای به جایی نخواهد رسید و فقط زمان خود را تلف کرده اید .

این سوال به وجود میاید که آیا کشور ایران می تواند اصلاح ژنتیکی روی این نوع بذر ها انجام دهد و آیا تا کنون این کار را انجام داده است؟

جواب به این سوال خیر است، زیرا پرورش این نوع گیاه در ایران بسیار بسیار نو پا است و متخصصان ژنتیک ایرانی هنوز نتوانسته اند به این مهم دست پیدا کنند .

خب در اینجا سوال خیلی مهمی به وجود می آید، که من از کجا باید بذر اصلاح شده و ارگانیک برای پرورش بونسای تهیه کنم ؟

باغ بذر توانسته برای اولین بار و تنها فروشگاه بذر برای خرید اینترنتی بذر بونسای در ایران مجوز واردات این نوع بذر بنسای اصلاح شده و ارگانیک را از وزارت صنعت معدن تجارت اخذ کند تا در این زمینه بتوانیم کمک شایانی به عزیزانی که قصد پرورش همچین گیاهی را دارند کرده باشیم .

از کجا بدانیم که ادعای فروشگاه باغ بذر در زمینه خرید اینترنتی بذر بونسای حقیقت دارد؟

بله این سوال کاملا درست و منطقی است، زیرا این روز ها بیشتر فروشندگان ادعاهای مختلفی دارند، که کمتر از این ادعاها حقیقت دارد.

باغ بذر از سازمان های داخلی و خارجی مجوز های مورد نظر را توانسته است کسب کند از جمله سازمان جهانی اصلاح ژنتیک ، سازمان جهانی گیاهان ارگانیک و سازمان جهانی مزرعه گیاهان نوپا.

خرید اینترنتی بذر بونسای
خرید اینترنتی بذر بونسای
خرید اینترنتی بذر بونسای
خرید اینترنتی بذر بونسای

شما عزیزان میتوانید به سایت سازمان های مربوطه که نشان آنها در بالا مشاهده میکنید بروید و نام باغ بذر را مشاهده کنید .

تا از صدق کلام ما اطمینان حاصل فرمایید .

خرید اینترنتی بذر بونسای

فروشگاه باغ بذر از چه کشور هایی بذر وارد میکند ؟

فروشگاه باغ بذر تقریبا می توان گفت از سراسر دنیا قادر است بذر وارد کشور کند به این دلیل که باغ بذر از تمام کشورها  کار واردات را انجام می دهد از جمله آمریکا، اروپا و آسیا  از جمله کشور های آمریکایی میتوان ایالات متحده و کانادا را نامبرد و از اروپا کشور های آلمان، فرانسه، ایتالیا، سویس و ترکیه و از آسیا چین ،ژاپن وکره جنوبی.

خرید اینترنتی بذر بونسای ،باغ بذر چه نوع بونسای هایی را دارد؟

باغ بذر از کم یاب ترین و نایاب ترین بذر بونسای جهان را در خود جای داده است شما عزیزان برای دیدن نمونه ی بذر ها میتوانید روی خرید بذر کلیک کنید

باغ بذر
فروشگاه آنلاین باغ بذر

چرا باید بذر بونسای خریداری کنیم و آن را پرورش دهیم ؟

بونسای در زمینه تولید اکسیژن برخلاف جسه کوچکی که دارد فوق العاده قوی و سریع عمل می کند حتی دو یا سه برابر درخت های معمولی و میتواند هوای محیط را تهویه کند .

بونسای هایی که دارای گل میباشند به علاوه تهویه هوا به رایحه خیلی خوبی را در محیط پخش میکنند که میتوانید برای خوشبو کردن محل زندگی و کار خود به مدت زیادی از آنها استفاده کنید.

بونسای برای کسانی که در آپارتمان زندگی میکنند فوق العاده مفید است زیرا با سایز کوچکی که دارند می شود از آنها در گلخانه های کوچک یا در تراس نگهداری کرد .

بونسای هایی در بازار موجود هست دررای میوه که شما میتوانید با پرورش این نوع بونسای ها در منزل  از میوه های انها هم استفاده کنید.

ارسال بذر ها به سراسر ایران می باشد؟

بله ما برای سهولت شما عزیزان این امکان را فراهم کرده ایم که بذر ها مستقیما بعد از وارد شدن از کشور های مورد نظر به سرار ایران ارسال کنیم  شما می توانید بذر را از قست فروشگاهی سایت ما خرید کنید و مرسوله را در سه الی چهار روز کاری در هر جای ایران دریافت کنید .

آیا فروشگاه باغ بذر فقط در کار فروش بذر بونسای هست ؟

خیر خوشبختانه باغ بذر انواع بذر میوه جات، گل و گیاه کمیاب و سبزیجات را وارد می کند شما می توانید همین حالا سفارش کالا را بدهید و در سریع ترین زمان ممکن بذر به دست شما خواهد رسید.

چرا از فروشگاه باغ بذر، خرید اینترنتی بذر بونسای را انجام دهیم؟

فروشگاه بذر آنلاین باغ بذر 24 ساعته آنلاین می باشد شما می توانید در طول شبانه روز هر موقع که وقت برای خرید بذر داشتید اقدام به خرید کنید و این نکته را یادآوری کنم که از هرجای ایران عریز خواستید می توانید سفارش بذر بدهید.

برای خرید اینترنتی بذر بونسای باید نکاتی را رعایت کرد که یکی از انها استفاده سایت از پروتکل SSL هست که فروشگاه باغ بذر اطلاعات کاربران را کاملا رمزنگاری شده ارسال و دریافت می کند و جای هیچ گونه نگرانی نیست و همچنین تمامی کالاهای ما تضمینی و اورجینال هستند و سفارش ها سه الی چهار روز کاری به دست مشتری می رسد.

از دیگر مزایای خرید بذر از فروشگاه باغ بذر خرید امن با استفاده از کارت بانکی هست که به صورت انلاین می توانید کاملا با اظمینان خاطر کالای مورد نظر را خریداری کنید.

منبع: بونسای

۱ دیدگاه

  1. گل و گیاه محمد شنبه, 21 تیر , 1399 پاسخ

    سلام تمامی بذر هایی که شما می فروشید قابلیت بونسای شدن دارند؟

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا