0
کاشت سبزیجات در تابستان

کاشت سبزیجات در تابستان

اگر می خواهید کاشت سبزیجات در تابستان و تازه ترین محصول ممکن را داشته باشید ، کاشت باغ خانگی خود را در نظر بگیرید – به هر حال ، شما نمی توانید به میز آشپزخانه خود بیشتر از حیاط خلوت خود نزدیک شوید. پرورش سبزیجات نیز به صرفه است. طبق گزارش انجمن ملی باغبانی ، یک خانواده معمولی دارای باغ 70 دلار برای محصولات خود هزینه می کند – اما آنها تخمین زده اند که 600 دلار سبزیجات تولید کن

خرید بذر سبزیجات

در راهنمای باغبانی سبزیجات برای مبتدیان ، ما نحوه شروع یک باغ سبزیجات از ابتدا ، اینکه چه سبزیجاتی را پرورش دهیم و چه زمانی چه چیزی را بکاریم را پوشش می دهیم. امسال ، ما یک طرح باغ “اولیه” شامل سبزیجات آسان برای رشد ، تکنیک های کاشت همراه و چند گل دوست داشتنی اضافه کردیم!

کاشت سبزیجات در تابستان

10 گام برای راه اندازی باغ سبزیجات

مکان مناسب برای کاشت سبزیجات در تابستان انتخاب کنید


مکانی را برای باغ انتخاب کنید که دارای مقدار زیادی آفتاب ، فضای کافی و مجاورت شلنگ یا منبع آب شما باشد. یک منطقه مسطح برای کمک به جلوگیری از فرسایش پیدا کنید.

سبزیجات خود را انتخاب کنید


بر اساس آب و هوا ، فضا ، سلیقه و سطح تخصص خود تصمیم بگیرید که چه محصولاتی را شامل شود. تازه واردان ممکن است بخواهند برخی از محصولات آسان تر برای رشد ، مانند هویج ، لوبیا ، خیار ، فلفل و کاهو را در نظر بگیرند.

برای کاشت سبزیجات در تابستان خاک را آماده کنید


برای کاشت سبزیجات در تابستان کمپوست و کودهای طبیعی را در باغ خود مخلوط کنید تا خاک گیاهان شما خوب شود. فروشگاه های لوازم باغبانی می توانند اسیدیته خاک شما را آزمایش کرده و مکمل ها را توصیه کنند ، یا می توانید به سادگی خاک مخصوص را به صورت عمده خریداری کنید.

تاریخ کاشت را بررسی کنید


شرایط رشد و دوره های رسیدن بسته به گیاه و فصل متفاوت است ، بنابراین نباید همه بذرها را همزمان بکارید. تاریخ کاشت را می توان در بسته های بذر یافت. قبل از ایجاد ، شرایط ایده آل را برای هر سبزی که می خواهید بکارید مرور کنید

کاشت سبزیجات در تابستان

بذرها را بکارید


بذرها یا گیاهان خود را در خاک قرار دهید ، جهت عمق و فاصله را با دقت دنبال کنید.

آب اضافه کنید


به آرامی باغ را با آب اسپری کنید تا خاک در طول فصل رشد به طور یکنواخت مرطوب بماند. یک نازل اسپری برای شیلنگ خود خریداری کنید تا بتوانید یک مه ملایم باران مانند برای باغ خود ایجاد کنید.

به گیاهان خود فضای رشد دهید


راهنمای فاصله روی بسته های بذر را بررسی کنید و مطمئن شوید که نهال های شلوغ را فوراً بردارید.

در صورت نیاز کود دهید


کمی خاک را با دست ساییده و کود دهید تا غنی بماند. می توانید کود باغی آماده تهیه کنید یا از اقلامی مانند نمک اپسوم ، پوسته تخم مرغ ، آب مخزن ماهی و کمپوست آشپزخانه تهیه کنید.

آنچه کاشته اید درو کنید


سبزیجات را در زمان جوانی و لطافت جمع آوری کنید – اما فقط در مواقعی که قصد استفاده از آنها را دارید آنها را بچینید. محصولات ریشه را به محض رسیدن به اندازه خوراکی بکشید. محصولات برگ را با برش آنها در فاصله 2 اینچ از سطح زمین جمع آوری کنید. در نهایت ، از برداشت خود لذت ببرید!

مقاله : کاشت سبزیجات در تابستان

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا