0
گلهای پاییزی باغچه

گلهای پاییزی باغچه: با محو شدن باغ تابستانی شما ، دور بعدی گلها و گیاهان آماده درخشش می شوند! گلهای پاییزی به اندازه گلهایی که در طول تابستان شکوفا می شوند زیبا هستند. و آنها به اندازه کافی مقاوم هستند تا برخی از شبهای سرد و یخبندانهای سبک را نیز تحمل کنند. برخی از گیاهانی که در پاییز شکوفا می شوند چند ساله هستند ، بنابراین هر سال برمی گردند- به شما قابلیت اطمینان و ارزش می بخشد! فقط اطمینان حاصل کنید که گیاهان چند ساله ای که انتخاب می کنید زمستان های منطقه مقاومتی USDA شما را تحمل می کنند (اینجا را پیدا کنید) و آنها را چند هفته قبل از انجماد زمین در زمین قرار دهید تا بتوانند قبل از چرت طولانی زمستانی ، سیستم ریشه ای خود را ایجاد کنند. همین امر برای درختچه ها ، که در واقع دوست دارند در پاییز کاشته شوند ، زمانی که دمای هوا ملایم تر است و بارندگی به طور معمول زیاد است. و شما باید به آبیاری گیاه خود توجه کنید: برخی از آن روزهای گرم و خشک پاییز می تواند برای گیاهان سخت باشد ، بنابراین اگر باران اخیراً باران نیافته اید آبیاری را فراموش نکنید. علاوه بر این ، گیاهان در ظروف ، گلدان ها و جعبه های پنجره سریعتر خشک می شوند ، بنابراین باید بعد از کاشت مراقب آنها باشید.

 

در این مقاله به سولات زیر پاسخ داده خواهد شد 

 چه گلهای پاییزی برای باغچه مناسب است ؟

گلهای پاییزی باغچه کدام نمونه ها هستند ؟ 

گلهای مناسب باغچه در پاییز چه هستند ؟ 

گل فصل پاییز برای باغچه چه نمونه ای است ؟ 

 

خرید بذر گلهای پاییزی باغچه

 

آستر

آسترها دیر شکوفا می شوند و همچنین گرده افشان های زیادی را به خود جذب می کنند تا از گل ها و بازدیدکنندگان آن لذت ببرید.

 

گلهای پاییزی باغچه : داهلیا

این گلهای زرق و برق دار در اندازه های مختلف از دکمه ها و توپ های کوچک گرفته تا گل های بزرگ به اندازه بشقاب شام ارائه می شوند. در آب و هوای گرم ، پیازها را در زمین بگذارید. اما در شمال ، شما باید آنها را پس از یخبندان شدید حفاری کرده و پیازها را برای کاشت مجدد در بهار آینده ذخیره کنید.

 

گلهای پاییزی باغچه

 

سلوسیا


پرهای زرد گیاه سلوسیا

این گل شبیه شعله آتش نیز به هر ظرف یا تخت باغی با شکوفه های پر زرد روشن ، صورتی ، نارنجی یا قرمز می افزاید.

 

 

 

بنفشه (Pansy) :

برای کاشت گل پاییزی باغچه گل‌های بنفشه گزینه‌ی خوبی برای باغچه‌ها در پاییز هستند. بذر این گل را در اواسط تابستان در می‌کارند و در مهرماه نشاء‌ها را به بستر اصلی باغچه انتقال می‌دهند. گل‌برگ‌های آن قلبی شکل بوده و در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی وجود دارند. گل بنفشه را به عنوان گل یکساله پرورش می دهند. با اینکه امکان کاشت آن در فصل گرما هم وجود دارد ولی در صورت کاشت، سازگاری زیادی با گرما ندارد و طول ساقه‌های آن بسیار بلند می‌شود. این گیاه به طور عجیبی با سرما سازگار است و از سرمازدگی در امان می‌ماند.

 

 

گیاه پیراکانتا Pyracantha

این گیاه مقاوم نیز یکی دیگر از گل های مناسب کاشتن در پاییز محسوب می شود زیرا دارای مقاومت بالایی نسبت به سرما بوده و به راحتی در سرما رشد می کند و گل می دهد. این گیاه دارای گل های نارنجی رنگ شبیه به زالزالک بوده که بسیار جذاب می باشند.

این گیاه در بسیاری از مکان ها به عنوان پرچین و حائل مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا دارای شاخ و برگ های مقاوم می باشد. این گل در بسیاری از شهرهای کشور ما در خیابان ها به چشم می خورند. ( گلهای پاییزی باغچه )

همچنین لازم به ذکر می باشد که این گیاه دارای تیغ ها و خار هایی می باشد که از این نظر باید هنگام دست زدن به ان حتما دستکش مخصوص به دست داشته باشید.

 

 

فوشیا

این گل مقاوم و زیبای صورتی جلوه‌ای رنگارنگ به باغچه‌تان می‌دهد. فوشیا را هم می‌توانید در خاک یا در سبد یا گلدان آویز تزئینی بکارید.

اگر باغ شما نیاز به رنگ آمیزی دارد ، به دنبال فوشیای مقاوم نباشید ، که به آن fuchsia magellanica نیز گفته می شود. به خاطر داشته باشید که خاک مناسب – نه خیلی خشک ، مرطوب یا گرم – برای این نوع گل ها کلیدی است.

 

 

بالون از جمله گلهای پاییزی باغچه است

 

همانطور که از نامش پیداست ، این گلهای زرق و برق دار-که در رنگهای آبی ، سفید و صورتی یافت می شوند-قبل از شکوفه شبیه بادکنک های هوای گرم هستند. در حالی که آنها با آفتاب کامل خوب عمل می کنند ، می توانند در سایه جزئی نیز رشد کنند.

 

گل گندم

شما این زیبایی های آبی روشن را به اندازه پرندگان و پروانه ها دوست خواهید داشت. برای ادامه گلدهی ، گل سرسبد شکوفه ها را سپری کرد.

گلهای پاییزی باغچه

مقاله : گلهای پاییزی باغچه

 

معرفی گلهای پاییزی باغچه

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا