0
گوجه های خاص

گوجه های خاص

شرکت باغ بذر وارد کننده انواع بذر اورجینال گوجه های خاص از سراسر دنیا

گوجه سوییت درجه یک ( اورجینال )

امروزه همه ی ما با گوجه های چری با فرم گیلاسی آشناییت داریم و این گوجه ها توانسته جای خود را در بین سفره ما ایرانیان باز کند، البته گوجه هایی دیگر با فرم ها و ظاهر های جدید نیز تولید می شود که هنوز نتوانسته جای این گوجه ها را بگیرد.

گوجه بلک سوپر سوئیت دارای اندازه ای کوچک و به فرم گرد و کمی کشیده بوده و دارای طعم فوق شیرین و یکی از شیرین ترین گوجه های موجود در فروشگاه می باشد، رنگ این گوچه معمولاً قرمز بسیار تیره است.

برای نشاء کردن بذرهای گوجه فرنگی بهتر است از خاک های آماده کاشت استفاده نمایید و بعد از رشد و چهار برگه شدن گوجه ها آنها را به زمین یا گلدان و محل کاشت اصلی منتقل کنید.

دمای جوانه زنی برای بذر گوجه فرنگی میانگین 20 درجه می باشد، کاشت بذر در فصل بهار با موفقیت بالاتری روبرو است و خارج از فصل نیاز به مراقبت بیشتری است، در هر فصلی با فراهم نمودن این دما و آفتاب روزانه حداقل ۶ تا ۷ ساعت می توان به محصول دست یافت.

این گوجه فرنگی چری یا گیلاسی اندازه ای معادل با 15 تا 20 گرم دارد. به صورت خوشه‌ای بار می‌دهد و باردهی بسیار بالایی دارد.

گوجه سوییت

برای خرید گوجه های خاص

گوجه سیلیگینو ایتالیایی :

سیلیگینو ایتالیایی یکی از گوجه های خاص است که نه تنها به خاطر زیبایی منظره بلکه به دلیل گوجه فرنگی های خاصی که دارد شناخته می شود. گوجه فرنگی سیلیگینو بسیار کوچک است زیرا اشتها آور است. گوجه فرنگی سیلیگینو بسیار کوچک است به طوری که اکثر بازدیدکنندگان از این تعجب میکنند باورش سخت می شود که واقعاً گوجه فرنگی است و نه میوه گیلاسی. گوجه فرنگی سیلیگینو بی نظیر است و به طور طبیعی در سراسر جهان رشد می کند.

بعید است که گوجه های خاص های مشابه را در جای دیگری دیده باشید. آنچه باعث رشد گوجه فرنگی ایتالیایی در اینجا می شود ، باران نسبتاً ناچیز ، هوای مبهم و افزایش دمای زمان روز است که همه به رشد این گوجه فرنگی ها کمک می کند.

بذر گوجه سیلیگینو

بذر گوجه فرنگی زنبور عسل

گونه ای خاص از گوجه فرنگی هست که با گوجه های معمولی تفاوتی ندارد و نحوه کشت ان با گوجه فرنگی قرمز فرقی ندارد این گوجه میوه های خیلی زیبایی دارد و شما می توانید با خرید بذر این گیاه اقدام به کشت بذر در گبدان هم بکنید پس اگر دنبال گیاهی هستید که بتوان از میوه ان هم استفاده کنید ما به شما نگهداری گوجه فرنگی زنبور عسل را پیشنهاد می کنیم.

ترکیبی رنگ زنبورعسل در گوجه های گیلاسی راه راه چشم نواز.

بذر گوجه زنبور عسل دانه های گوجه فرنگی ارگانیک گواهی ارگانیک هستند! پوستی نارنجی دارد که با طلای روشن رگه زده است. آنها بسیار زیبا هستند ، اما همچنین دارای عطر و طعم شیرین فوق العاده ای هستند. بافت آن شاداب است و میوه های کوچک گیلاس در برابر ترک خوردگی مقاوم هستند. سری Bumble Bee در یک ظرف 5 گالنی (یا بزرگتر) کار خواهد کرد ، اما مطمئن باشید که انگورها را به خوبی چیده اید تا تولید آنها تا اواخر تابستان ادامه یابد. و از گیاهان پرتحرک برای تقویت تکیه گاه قوی برخوردار شوید.

گوجه زنبور عسل

گوجه رد روسو (گوجه های خاص)

رد روسو نه تنها به خاطر زیبایی منظره بلکه به دلیل گوجه فرنگی های خاصی که دارد شناخته می شود. گوجه فرنگی روسو  بسیار کوچک است زیرا اشتها آور است. گوجه فرنگی روسو بسیار کوچک است به طوری که اکثر بازدیدکنندگان از این تعجب میکنند باورش سخت می شود که واقعاً گوجه فرنگی است و نه میوه گیلاسی. گوجه فرنگی رود روسو بی نظیر است و به طور طبیعی در سراسر جهان رشد می کند.

بعید است که گوجه فرنگی های مشابه را در جای دیگری دیده باشید. آنچه باعث رشد گوجه فرنگی رد روسو در اینجا می شود ، باران نسبتاً ناچیز ، هوای مبهم و افزایش دمای زمان روز است که همه به رشد این گوجه فرنگی ها کمک می کند.

بذر گوجه روسو اولین بار یک راهب مسیحی به نام فرانکین در سال 1818 در امریکا کاشت. از آن زمان به بعد ، گوجه فرنگی در آمریکابه وفور رشد کرد. کشت سازمان یافته گوجه فرنگی در آمریکا از سال 1875 آغاز شد. بهترین قسمت در مورد گوجه فرنگی رد روسو این است که تا امروز اصیل مانده است و هرگز با گونه دیگری کاشته نشده است.

درست کردن غذا با این گوجه ارزش امتهان کردن را دارد زیرا طعم خیلی لذیذی به غذا یا سالاد شما میدهد. به شما توصیه میکنم این فرصت را از دست ندهید.

گوجه رد روسو

بذر میوه فیسالیس (گوجه پوست دار)

فیسالیس که میوه آن با نام‌های گوجه پوست دار یا عروسک پشت پرده شناخته می‌شود، بومی جنگل‌های آمازون می‌باشد. انواع مختلفی از فیسالیس در مناطق مختلف جهان رشد می‌کنند که ممکن است از نظر رنگ و نوع پوسته کمی متفاوت باشند. برای مثال در کشور چین فیسا لیس نادری می‌روید که طرفداران بسیاری دارد. اگر به پرورش این گیاه علاقه‌مند هستید، می‌توانید بذر میوه فیسالیس را از بازار گل و گیاه تهیه کنید و در باغچه یا گلخانه بکارید.

به یاد داشته باشید که فیسا لیس بومی آمازون است پس به هوای گرم،معتدل و خاک مرطوب علاقه دارد. در سال‌های اخیر میوه آن محبوب شده است زیرا ظاهری خاص و طعم خوبی دارد همچنین سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه فیسالیس توجیه اقتصادی داشته و به گلخانه‌داران پیشنهاد می‌شود. کاشت بذر میوه فیسالیس به هدف میوه آن انجام می‌شود. پس در مراحل مختلف پرورش باید شرایطی بوجود آورید که میوه با کیفیتی بدست بیاید. یکی از نکات مثبت درباره فیسا لیس این است که رفتار گیاه شباهت زیادی با گوجه‌فرنگی دارد. بنابراین اگر درباره پرورش گوجه‌فرنگی تجربیاتی دارید، به آسانی می‌توانید فیسالیس را هم پرورش دهید.

در مورد گوجه گلابی زرد اطلاعات کسب کنید و آماده پرورش این گوجه فرنگی لذت بخش در باغ یا گلدان سبزیجات خود شوید. انتخاب انواع گوجه فرنگی برای یک عاشق گوجه فرنگی با فضای محدود باغ دشوار است ، اما اگر به دنبال یک نوع دمدمی مزاج برای خوردن تازه هستید ، این میراث کوچک گلابی شکل گزینه بسیار خوبی است.

اطلاعاتی را راجب گوجه گلابی زرد ممکن است تا الان به دست نیاورده باشید  ، اما این نوع گوجه فرنگی قدیمی و موروثی است. این نام توصیفی را دارد ، زیرا این گیاه گوجه فرنگی های زرد روشن رشد میکنند که کوچک و به شکل گلابی هستند. طول آنها تا رسیدن بین یک تا دو اینچ (2.5 تا 5 سانتی متر) رشد خواهد کرد. گیاهان گلابی زرد علاوه بر اینکه گوجه فرنگی های خوش طعم ، رنگارنگ و کاملی برای میان وعده و سالاد هستند ، بسیار مطلوب نیز هستند زیرا مثمرثمر هستند. شما می توانید انتظار داشته باشید که یک منبع ثابت و فراوان را در طول تابستان بدست آورید.

مقاله: گوجه های خاص

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا