0
میوه های خاص
خرید بذر میوه و قیمت آن ها

فروشگاه اینترنتی باغ بذر یکی از فروشگاه های بذر معتبر در ایران است. در این فروشگاه بذرهای گیاهان مختلف مانند بذر میوه های خاص، بذر سبزیجات، بذر صیفی جات، بذر گل و گیاهان زینتی، بذر بونسای به فروش می رسد. تنوع بذرهای موجود در فروشگاه باغ بذر بالاست. شما می توانید بذر مورد نظرتان را با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب و با خیالی راحت از فروشگاه ما تهیه کنید. میوه های کمیاب و خاص جزو انواعی هستند که طرفداران خاص خود را دارند. افرادی که تمایل به بذر میوه های خارجی کمیاب دارند تنوع طلب هستند. میوه های استوایی جزو میوه های خاص هستند که تنوع فراوانی دارند.

این میوه ها آبدار و سرشار از املاح، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن هستند. افرادی که در مناطق استوایی زندگی می کنند، به دلیل وفور این نوع میوه ها آنها را در برنامۀ غذایی روزانه خود استفاده می کنند. خرید بذر میوه های خاص می تواند کاری هیجان انگیز باشد. از آنجایی که محل پرورش این نوع میوه ها در ایران نیست، اغلب آنها وارداتی بوده و از شرکتهای معتبر بین المللی تهیه می شوند. مرکز فروش بذر میوه باغ بذر انواع بذرهای مرغوب را می تواند تهیه و وارد کنند.

کیفیت بذرهای خریداری شده از فروشگاه باغ بذر کاملا تضمین شده است . مرکز فروش باغ بذر با فراهم کردن امکان خرید اینترنتی برای مشتریان، امکان خرید بذر میوه را برای کاربران وب سایت خود از شهرهای مختلف را فراهم کرده است. کلیه بذرهای سفارش شده از طریق پست برای مشتریان ارسال می شوند؛ بنابراین برای خرید بذر میوه های کمیاب نیازی به حضور در محل فروشگاه ندارید. شما می توانید هر کدام از بذرهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری و درب منزل و یا محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

خرید بذر میوه و قیمت خرید آن

خرید بذر میوه به صورت اینترنتی از فروشگاه باغ بذر به سادگی انجام می پذیرد مشتریان می توانند با مراجعه به قسمت فروشگاهی باغ بذر و کلیک بر روی میوه جات از منو بالایی سایت انواغ بذر های میوه را مشاهده کنید و اقدام به خرید آن ها کنید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید در سایت محصولات را به زنیبل خود اضافه و قیمت تمام شده آن ها را مشاهده کنید و در کمتر از دو دقیقه بذر میوه جات را خریداری کنید و محصول مورد نظر را در درب منزل تحویل بگیرید.

تمامی محصولات باغ بذر مستقیم از کشور های مبدا وارد و به دست مشتری های عزیز میرسد.

همچنین برای خرید بذر گل نیز میتوانین بر روی آن کلیک کنید.

بذر میوه چیست؟

بذر میوه دانه ای بالغ از تخم گیاه هست که از سه لایه مختلف تشکیل شده است که قسنت بیرونی آن پوسته دارای سختی هست و داخل آن مغز بذر میوه موجود هست که در اثر فعل و انفعالات  شیمیایی مغز به پوسته فشار اورده و پوسته از داخل ترک بر می دارد و گیاه میوه جوانه می زند.

نحوه کاشت بذر میوه

نحوه کاشت و پرورش بذر میوه و تبدیل شدن آن به درخت میوه نیازمند کسب تجربه در مورد آن گیاه هست یعنی گیاهان میوه ای هم هستند که امکان کشت ان ها در داخل گلدان هم صورت می پذیرد ولی اکثر  بذر میوه ها در مزرعه ها کشت می شود برای کشت بذر میوه در مزرعه باید بستر سازی شود و سپس به موقع ابیاری  و کودهی  شود تا بذر میوه جوانه زده و رویش کند  و بعد از بزرگ شدن  گیاه میوه عمل پیوند زنی اگر بلزم باشد انجام می پذیرد مراحل کشت بذر میوه به این شکل هست که بذر را بیست و چهار ساعت قبل از کشت در اب بریزیم سپس در خاک مزرعه در عمق  مناسب حفره هایی ایجاد و در فواصل مناسب اقدام به کشت بذر میوه بکنید.

چه نوع بذر میوه در فروشگاه باغ بذر موجود هست؟

بذر میوه

به علت آنلاین بودن فروشگاه هر لحظه در سایت ما خرید بذر میوه و گیاهان مختلف انجام می پذیرد شما می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاهی سایت آخرین آمار و موجودی بذرها را بررسی کنید تا بتوانید بذر مناسب و مرود نیاز خود را خریداری کنید. اکثر بذر میوه های باغ بذر را میتوانید داخل گلدان در محیط منزل پرورش دهید و از میوه های تازه آن لذت ببرید.

برای خرید بذر صیفی جات خارجی هم میتوانید برو روی آن کلیک کنید.

خرید بذر میوه انگور فرنگی

بذر میوه انگور فرنگی

در فروشگاه اینترنتی بذر ما سه نوع انگور فرنگی در رنگ های مختلف موجو می باشد که عبارتند از انگور بلک کارنت، ردکارنت و وایت کارنت که این نوع انگور ها گیاه بومی مناطق غرب اروپاست که در آنجا به صورت گسترده کشت می شود و طرفداران زیادی هم دارد بذر انگور فرنگی که توسط ما از خارج کشور وارد می شود اورجینال بوده با ضمانت جوانه زنی به شما تحویل می گردد. بذر انگور فرنگی واقعا در فروشگاه ما با قیمت خیلی ارزان به خریداران عرضه می شود و در کشور عزیز ما ایران  این نوع گیاه انگور طرفداران زیادی پیدا کرده است.

خرید بذر میوه بلک بری

بذر میوه بلک بری

میوه بلک بری مناسب کشت در مناطق سردسیری هست و ارزش اقتصادی بالایی دارد. بذر میوه بلم بری را می توان در فضای باز و گلخانه کشت کرد و به دلیل پاکوتاه بودن گیاه میتوان در گلدان هم اقدام به کشت ان کرد این گیاه دو سال عمر مفید دارد و موقع میوه دادن گیاهی پربار هست شما اگر دوست دارید این گیاه زیبا با میوه های خوشمزه را در گلدان یا در فضای باز کشت کنید می توانید بذر بلک بری را از باغ بذر خرید کنید.

مشخصات بذر بلوبری آمریکایی

بذر بلوبری آمریکایی

گیاه بلوبری که در حال حاضر در کشور ما کشت می شود می توان در خاک های شنی بذر این میوه را کشت کرد و از میوه آن استفاده کرد طول عمر گیاه بلوبری نسبتا زیاد هست و با خاک های اسیدی سازگاری خوبی دارد میوه های این درخت ریز هستند و برای برداشت محصول بلوبری باید نیروی کار زیادی به هنگام چیدن میوه ها به کار گیرید این گیاه تا سه الی چهار سالگی میوه نمی دهد و بعد از سال ششم کشت میوه های این گیاه دارای توجیه اقتصادی هست.

 معرفی بذر توت فرنگی آناناسی

بذر توت فرنگی آناناسی

رنگ توت فرنگی هایی که در بازار موجود هست قرمز هست ولی توت فرنگی اناناسی میوه هاش رنگ سفید با طعم آناناس دارند برای اولین بار بذر توت فرنگی آناناسی از آمریکا در سال دو هزارو دوازده به دیگر نقاط جهان صادر شد و الان هم خرید بذر میوه توت فرنگی اناناسی در همین سایت امکان پذیر است و بذر این گیاه به ضمانت جوانه زنی به مشتریان فروخته می شود.

 معرفی بذر کرنبری (زغال آمریکایی)

بذر کرنبری (زغال آمریکایی) نیاز دارد تا زمان جوانه‌زنی در محیط با مقداری نور ولی به دور از نور مستقیم آفتاب قرار داشته باشد. بنابراین اگر دانه در گلدان کاشته شده است، باید در کنار پنجره‌ای نورگیر قرار بگیرد. کرنبری به زمانی حدود 15 روز نیاز دارد تا جوانه بزند. پس باید صبر و حوصله داشته باشید و در تمام این مدت رطوبت خاک را مد نظر بگیرید. وقتی جوانه‌ها رشد کردند و گیاه به نهال تبدیل شد، بخش بزرگی از کار انجام شده است. بهتر است در آخرین دوره سرمای زمستان دانه را بکارید. در بهار سال آینده کرنبری شکوفه می‌دهد و در پاییز به میوه می‌رود.

شما برای خرید بذر میوه و بررسی موجود بودن ان میتوانید به قسمت فروشگاه باغ بذر مراجعه و بذر مورد نیاز خود را خریداری کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا