0

باغبانی گل رز رونده در گلدان یک روش شیک برای زیبایی بخشیدن به فضای داخل و بیرونی است. از گل رز گلدان برای ایجاد یک نقطه کانونی در یک باغ استفاده کنید و یا رنگ و بوی پررنگ تری به عرشه ها ، پاسیوها و راه های ورودی اضافه کنید. کاشت گل رز در ظروف همچنین به شما امکان می دهد شرایط رشد گیاه را کنترل کنید ، اگر خاک باغچه شما ایده آل باشد یک مزیت بزرگ است.

برای اینکه به شما نشان دهیم پرورش گل رز رونده در گلدان در ظروف چقدر آسان است ، ما با افراد متخصص و با تجربه همکاری کرده ایم. یک رویای باغبان است! آنها نه تنها شکوفه های زیبایی دارند که در تمام تابستان تکرار می شوند ، بلکه گیاهان جمع و جور مقاوم ، مقاوم در برابر سرما و مقاوم در برابر بیماری هستند. بدون سر و صدا لازم است!

گل رز گلدان خود را درست با انتخاب بهترین ظرف برای کار خود شروع کنید.

اندازه گلدان :

هنگام انتخاب گلدان برای باغبانی گل رز ، اندازه مهمتر و بزرگتر بهتر است! گلهای رز دارای سیستم ریشه ای گسترده ای هستند و گل رز با اندازه استاندارد باید در ظرفی در محدوده اندازه 8 تا 15 گالن کاشته شود. گلدان باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند گلدان ریشه گیاه را در خود جای دهد ، به علاوه فضای رشد کافی است. یک ظرف بزرگ همچنین حجم خاک بیشتری را در خود نگه داشته و کمتر از گلدان کوچکتر خشک می شود ، که به معنی آبیاری کمتری برای شما است.

روش کاشت گل رز رونده در گلدان

نحوه نگهداری گل رز رونده در گلدان


اکنون که بذر گل رز عالی را پیدا کردید و ظرف خود را برداشتید ، وقت کاشت است! ابتدا با مخلوط گلدان مرغوب با کود کمپوست یا کود پیر شروع کنید. گل سرخ ها خاک غنی را دوست دارند ، اما به خاک خوب زهکشی نیز نیاز دارند. بنابراین ، ترکیب گلدان و ترکیب کمپوست برای باغبانی گل رز رونده در گلدان ایده آل است. نسبت دو سوم مخلوط گلدان و یک سوم کمپوست را هدف قرار دهید. در این زمان می توان کود گل محمدی دانه رهش آهسته نیز به خاک اضافه کرد.

شما عزیزان میتوانید گل رز رونده در بالکن هم نگهداری کنید.

مخلوط خاک را در ظرف جمع کنید تا حدود دو سوم پر شود. بذر را از ظرف آن خارج کرده و با استفاده از انگشتان خود ، آن را به آرامی بکارید . خاک را در وسط ظرف کمی کوبیده و گل رز را در بالای خاک کوبیده قرار دهید و ریشه ها را گسترش دهید. مقدار بیشتری از مخلوط خاک را اضافه کنید تا با بالای گلدان ریشه یکنواخت شود. خاک را به آرامی در اطراف گلدان ریشه محکم کنید و مقدار بیشتری از مخلوط کمپوست گلدان را اضافه کنید تا سطح خاک به بالای گلدان ریشه برگردد.

آبیاری گل رز رونده در گلدان

گل رز از خاک مرطوب و خوب زهکشی شده ، آبیاری مداوم را برای سلامتی گیاه مهم می داند. انتظار می رود هر روز در هوای گرم آبیاری کنید ، سطح انگشت را با انگشت وارد شده در مخلوط خاک بررسی کنید. بهتر است صبح ها آبیاری کنید تا هر آبی که به شاخ و برگ برگ بپاشد قبل از شب زمان خشک شدن داشته باشد. رطوبت طولانی مدت روی برگ ها می تواند باعث گسترش بیماری های قارچی شود.

گل رز رونده در بالکن

نحوه زمستان گذرانی گلدان های گلدان


بسیاری از گلهای رز ، پرورش داده می شوند تا وقتی در باغ رشد می کنند ، گل رز رونده در گلدان زمستان مقاوم باشند ، اما وقتی در ظروف کاشته شوند ، برای زمستان گذرانی موفقیت آمیز نیاز به کمک کمی دارند اولین مرحله در آماده سازی زمستان برای باغبانی گل رز متوقف کردن کوددهی در اواخر ژوئیه است. غذای زیاد در اواخر فصل می تواند رشد لطیف را که ممکن است در زمستان آسیب ببیند تشویق کند. همچنین بهتر است تا اوایل سپتامبر جلوی شکوفایی بن بست را بگیرید. این باعث تقویت چوب محکم و افزایش تحمل سرما می شود. به یاد داشته باشید گل رز رونده در بالکن زیاد نگهداری نکنید.

بهترین مکان برای رز گلدانی


دور از دسترس نیست ، گل رز رونده در گلدان عاشق آفتاب هستند. به دنبال نقطه ای باشید که حداقل 5 تا 6 ساعت آفتاب کامل در روز داشته باشد. زیبایی پرورش گل رز در ظروف این است که حتی اگر باغچه شما سایه بان باشد ، می توانید هرجا که آفتاب پیدا کنید گل رز پرورش دهید. یک عرشه ، ورودی جلو ، کنار نیمکت باغ یا هرجایی که آفتاب می تابد.

هر دو تا سه سال یکبار ، گل رز رونده در گلدان دوباره نگهداری شوند تا گیاهان سالم و شکوفا شوند. اگر گیاه از گلدان خود بیشتر شده است ، ظرف جدیدی پیدا کنید که یک تا دو اندازه از گلدان اصلی بزرگتر باشد. گلداني را انتخاب كنيد كه سوراخ هاي زهكشي دارد! گلدان جدید را با مخلوط گلدان و کمپوست تازه پر کنید. گل سرخ را از ظرف فعلی آن بریزید و آن را به ظرف جدید منتقل كنید ، حجم خاك را طوری تنظیم كنید كه قسمت بالای گلدان ریشه درست زیر قسمت بالای ظرف قرار بگیرد. گلدان و کمپوست بیشتری در اطراف گلدان ریشه اضافه کنید و محکم شوید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ جیب هوا در اطراف ریشه وجود ندارد. افزودن خاک را تا رسیدن به قسمت بالایی گلدان ادامه دهید. چاه آب.

گل رز رونده در گلدان

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا