0

اگر به دنبال این هستید که هدیه ای گل دار، روشن، زیبا و مطمئناً شادی آور به عزیزان خود بدهید، گلهای رز رنگین کمان یک انتخاب عالی است و ما آن را به شما توصیه می کنیم. گل رز رنگین کمان با ترکیب خیره کننده و سرزنده رنگ خود بدون شک لبخند زیبایی را بر لب هر فرد خوش شانسی که آن را از شما دریافت می کند، خواهد نشاند.

همینطور میتوانید بذر سبزیجات نیز بخرید!

این گلهای منحصر به فرد که به عنوان گلهای رز شاد یا گل کلیدیوسکوپ نیز مشهور هستند، به دلایل فراوانی به یاد ماندنی هستند. گلهای رز رنگین کمان ترکیبی زیبا از گلبرگهای با رنگ روشن در هر شکوفه هستند و تقریباً برای هر مناسبت خاص هدیه ای شاد برای بزرگ و بزرگ به شمار می آیند.

در اینجا،در وب سایت باغ بذر داستان ایجاد این گلهای رز شاد را برایتان توضیح داده و معنی آنها را توضیح خواهیم داد تا بتوانید لحظه مناسبی را برای هدیه دادن آنها به یکی از عزیزان خود انتخاب کنید.

آیا گل رز رنگین کمان واقعی است؟

برخی از فروشندگان آنلاین می گویند که گل رز رنگین کمان از بذر رشد می کند اما این به شرطی است که بذر ها اصلاح ژنتیکی شده باشند و خود بذر قابلیت رنگین کمانی شدن را داشته باشد که باغ بذر با واردات مستقیم این نوع بذر این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است. بنابراین آنها را هم می توانید از بذر پرورش دهید. رایحۀ بسیار خوشی دارند؛ ، یک کالیدوسکوپ خیره کننده و زیبا از رنگها را بر روی هر گل ایجاد می کنند. بیشتر گل های رز رنگین کمان به رنگ های صورتی، آبی، زرد، نارنجی و سبز هستند.

خرید بذر گل رز رنگین کمان از باغ بذر

منشأ گل رز رنگین کمان چیست؟

ایده ایجاد گلهای رز کالیدوسکوپ از پیتر ون دو ورکن ، یک پرورش دهنده گل از هلند بود. هنگامی که فروش گلهای تک رنگ در مهد کودک او کاهش یافت، بر آن شد که چیز جدیدی را امتحان کند. او که سابقۀ علمی بسیار خوبی داشت با اصلاح ژنتیک بذر های گل رز موفق شد که به این نوع گل دست پیدا کند. پس از حدود 6 ماه تنظیم دقیق فرآیند، روش کامل شد. از زمان آغاز تولید در سال 2005 ، میلیون ها گل رز رنگین کمان به سراسر جهان ارسال شده است!

معنای ویژۀ گلهای رز رنگین کمان چیست؟

این گل ها با گلبرگ های چند رنگ خود به معنای خوشبختی و شادی هستند. کالیدوسکوپ رنگها بلافاصله احساس خوشحالی و شادی را منتقل می کند که آنها را به هدیه ای مناسب برای جشن گرفتن لحظات شاد مانند تولد، یا به دنیا آمدن یک نوزاد جدید تبدیل می کند.

وقتی به کسی گل هدیه می دهید، یک جنبۀ مهم کار این است که معنی انتخاب رنگ خود را درک کنید. هر رنگ گل رز رنگین کمان معنای منحصر به فرد خود را دارد – به عنوان مثال، قرمز نماد عشق و عاشقانه است، صورتی روشن بیانگر محبت و تحسین است و رنگ سفید خلوص یا همدردی را منتقل می کند.

چه موقع باید گلهای رز رنگین کمان هدیه بدهید؟

گلهای رز رنگین کمان یک هدیه عالی برای دوستان و خانواده است و با هدیه دادن آن، به روزهای خاص درخشش و شادی می بخشند. در اینجا برخی از مواردی را برایتان توضیح داده ایم که گل رز هدیه ای ایدئال برای جشن، تبریک یا تشکر است.

تولدها

چه راهی بهتر از هدیه دادن یک دسته گل رز شاد به شخصی خاص و گفتن جملۀ زیبای تولدت مبارک است! چه آنها 21 ساله باشند و چه 101 ساله، رنگهای روشن و زنده فضای شاد و دل انگیزی را برای جشن و سرگرمی هر جشن تولد ایجاد می کند.

برای خرید بذر گل نیز میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

روز مادر

مادران ما لیاقت این را دارند که در روز مادر خراب آنها را بزرگ بدارید و بهشان تبریک بگویید؛ بنابراین، اگر به دنبال چیزی فوق العاده خاص برای این روز خاص هستید، بدون شک گلهای رز کلیدوسکوپ روز او را زیباتر می کنند. مادرانتان را با دادن یک هدیه ساده خوشحال کنید تا یک روز کامل و به یاد ماندنی داشته باشند.

سالگردها (مثلاً سالگرد ازدواج)

گل های رز قرمز همیشه عاشقانه هستند، وقتی این را می دانید، پس چرا برای سالگرد بعدی خود گلهای رز رنگین هدیه نمی دهید؟ این روشی منحصر به فرد و به یادماندنی برای این است که به همسرتان بگویید: دوستت دارم.

تولد نوزاد جدید

از جشنهای مربوط به اضافه شدن اعضای جدید به خانواده یا گروه دوستان خود با رنگهای زیبا و از این گل استقبال کنید. برای این جشنها دسته ای از گل های رز شاد اتاق بیمارستان یا منازل را جلا می بخشد و بهترین راه برای تبریک گفتن مادر و پدر برای تولد نوزاد جدید است!

فارغ التحصیلی

به دختر، پسر، خواهرزاده، برادرزاده یا شخص مهم دیگری که اخیراً از دانشگاه فارغ التحصیل شده است نشان دهید که چقدر به آنها و کار سختشان افتخار می کنید و دسته ای از گل رز رنگین کمان به آنها هدیه دهید. با یک دسته از این شکوفه های رنگارنگ به آنها هدیه ای خاص و به یاد ماندنی بدهید.

همین امروز رز رنگین کمان هدیه بدهید

اگر می خواهید روز کسی را زیباتر کنید، شاید نتوانید هدیه ای به یادماندنی و شادتر از یک دسته گل از نوع رنگین کمانی شاد در یک دسته گل، چیدمان یا یک جعبه درجه یک پیدا کنید. چه بخواهید یک مراسم خاص را جشن بگیرید یا هدیه ای را به یکی از عزیزان خود هدیه دهید. به این دلیل است که تحویل گلهای رز رنگین کمان مطمئناً لبخند را به لب طرف مقابلتان خواهد نشاند.

رز رنگین کمان

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا