0
خرید گیاهان هوازی

خرید بذر گیاهان هوازی

گیاهان ، کاکتوس یا گلهای هوازی، گیاهان هیجان انگیز و جالبی هستند که می‌توانند بدون خاک رشد کرده و همه‌ی مواد مغذی و آب مورد نیاز خود را از طریق برگ هایشان تامین کنند. این گیاهان از ریشه ی خود تنها برای چسبیدن به سنگ، زمین، تنه درختان و … استفاده می‌کنند. بیش از 650 انواع گیاهان هوازی وجود دارد که بومی مرکز و جنوب آمریکا و مکزیک هستند. پرورش گیاهان هوازی بسیار آسان است چرا که آنها به مراقبت زیادی احتیاج ندارند و از جمله گیاهانی هستند که نمیشود به راحتی آن را از بین برد ! این گیاهان حتی با وجود بی توجهی شما می‌توانند به رشد خود ادامه دهند. این گیاهان برای افرادی که به خاک حساسیت دارند بهترین انتخاب است و حتی دیگر لازم نیست نگران آفت زدن یا آب ندادن به موقع آنها باشید.

امروزه خرید و فروش گیاهان هوازی یا همان گیاه تیلاندسیا طرفداران زیادی دارد و آشنایی با خانواده ی آنها و نیازهایشان از جالب ترین اطلاعاتیست که می‌توانید کسب کنید پس در این مقاله با ما همراه باشید تا با گیاهان هوازی و انواع مختلف آنها بیشتر آشنا شوید.

خرید آنلاین گیاه هوازی

گیاه هوازی تیلاندزیا هوستون

بومی جنگل ها ، کوه ها و بیابان های شمال مکزیک و جنوب شرقی ایالات متحده ، Mesoamerica و کارائیب تا اواسط آرژانتین است. برگهای آنها ، کم و بیش به رنگ نقره ای ، با سلولهای اختصاصی (تریکوم) پوشیده شده است که توانایی جذب سریع آب جمع شده روی آنها را دارد.

مشخصات کلی گیاه هوازی تیلاندزیا هوستون

مقدار نیاز به نور خورشید:  متوسط به بالا
آبیاری:‌ متوسط
دمای مورد نیاز: بین ۱۰ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد
سمی بودن:‌ غیرسمی

گاهی اوقات به دلیل تمایل طبیعی به چسبیدن در هرجایی که شرایط اجازه می دهد ، معمولاً آنها را هواپیما نیز می نامند: سیم تلفن ، شاخه های درخت ، پارس ، سنگهای برهنه و غیره بیشتر گونه های تیلندسیا از نوع اپی فیت هستند – که به معنی “روی گیاه” است. بعضی از آنها آئروفیت هستند که سیستم ریشه ای آنها حداقل است و با تغییر مکان خاک بیابان رشد می کنند. این گیاهان به دلیل شیوه زندگی اپی فیتیکی خود ، در خاک رشد نخواهند کرد بلکه در شاخه های درختان ، بیابان ها و سایر بسترها زندگی می کنند که برای مدت طولانی با آب اشباع نمی شوند. با خرید گیاهان هوازی از زدگی لذت ببرید.

از آن‌جایی که گیاهان هوازی به خاک نیاز ندارند،‌ می‌توانید آن‌ها را تقریبا در هر جایی بگذارید و محدود به یک نقطه نیستید. با خرید گیاه هوازی می‌توانید گیاهان هوازی را به صورت تراریوم‌های زیبایی درآورید یا داخل صدف بگذارید و از زیبایی‌شان لذت ببرید.

خرید گیاه هوازی تیلاندسیا

خرید گیاه هوازی تیلاندسیا آیونانتا

گونه Ionantha زندگی خود را به عنوان یک گیاه کوچک با برگهایی به رنگ سبز و نقره ای آغاز می کند. با رشد و بلوغ گیاه ، برگها به سمت خارج گسترش می یابند ، در حالی که به سایه سبز عمیق تری تبدیل می شوند. هنگامی که Ionantha شروع به شروع چرخه شکوفایی خود می کند ، برگها شروع به تغییر رنگ به رنگهای قرمز و صورتی زیبا می کنند که واقعاً این تنوع را برجسته می کند. این گیاه همچنان به شکوفایی شکوفائی خود ادامه می دهد ، تا اینکه در نهایت یک گل منحصر به فرد و چشمگیر از بین می برد. بیشتر گونه های Ionantha tillandsia ساقه های آبی / بنفش با گل های زرد یا سفید در بالای آن منتشر می کنند. شکوفه یک یونانتا بسیار چشمگیر است و یک تجربه برجسته برای تجربه داشتن این گیاه است.

خرید گیاهان هوازی تیلاندسیا آیونانتا یکی از قابل توجه ترین و پرطرفدارترین انواع موجود در tillandsia است. از چند سال گذشته تاکنون محبوبیت زیادی پیدا کرده است به طوری که همه پرورش دهندگان گیاهان تیلاندزیا تلاش زیادی را برای تولید این گیاهان هوا متمرکز کرده اند. یکی از جنبه های مطلوب گیاه هوایی Ionantha این است که این گیاه بسیار دلپذیر است و در مقایسه با برخی از انواع دیگر گیاهان هوا به حداقل توجه نیاز خواهد داشت. در حالی که آنها یک گیاه دلپذیر هستند ، اما هنوز هم با غوطه وری و خیساندن منظم نیاز به توجه دارند.

تیلاندسیا فانکیانا

آیا می خواهید یک با خرید گیاه هوازی به مجموعه گیاهان هوایی خود اضافه کنید؟ این گیاه بررسی کنید و همین امروز یکی از آنها را خریداری کنید!

برگ‌های این تیلاندسیای زیبا به شکل کلی شبیه پر است و تمام برگ‌هایش در یک جهت رشد می‌کنند و پیچ می‌خورند. این پیچش هم هم‌جهت با شرایط محیطی مثل نور است. برگ‌ها قبل از گل‌دادن زرد می‌شوند و سپس گلی زیبا به رنگ نارنجی پررنگ سربرمی‌آورد.با خرید گیاهان هوازی منزلتان را زیبا تر کنید.

تیلاندسیا فانکیانا  یک گونه گیاه هوایی هالویی است به این معنی که برگ های آن به جای شاخه شدن به سمت بالا در امتداد ساقه آن رشد می کنند. این تیلندسیا در خانه های وحشی روی صخره های آند و ونزوئلا یافت می شود. فونکیانا مانند شاخه کاج ، دارای سوزن کاج نرم مانند برگ است. ممکن است بعضی از آنها را ببینید که مستقیم رشد می کنند ، در حالی که برخی دیگر به صورت چرخشی و چرخشی رشد می کنند.

گیاه هوازی تیلاندسیا فانکیانا

تیلاندزیا آیونانتا فوئگو

گیاه هوازی تیلاندزیا آیونانتا فوئگو یکی از قابل توجه ترین و پرطرفدارترین انواع موجود در آیونانتا  است. از چند سال گذشته تاکنون محبوبیت زیادی پیدا کرده است به گونه ای که همه پرورش دهندگان گیاهان تیلاندزیا تلاش زیادی را برای تولید این گیاهان هوا متمرکز کرده اند. یکی از جنبه های مطلوب گیاه هوازی آیونانتا فوئگو این است که این گیاه بسیار دلپذیر است و در مقایسه با برخی از انواع دیگر گیاهان هوا به حداقل توجه نیاز خواهد داشت.

خرید گیاهان هوازی در حالی که آنها یک گیاه دلچسب هستند ، اما هنوز هم با غوطه وری و خیساندن منظم نیاز به توجه دارند. انواع تیلاندزیا آیونانتا فوئگو عاشق نور خورشید هستند ، بنابراین باید در مناطقی که نور کافی در طول روز دارند (بهترین پنجره های رو به شرق / غرب) نگهداری شوند. ما توصیه می کنیم هر هفته یک یا دو بار گیاه را خیس کنید و در صورت لزوم غوطه وری منظم انجام دهید. و فراموش نکنید ، همیشه گیاهان هوای خود را صبح ها آبیاری کنید و اطمینان حاصل کنید که آب اضافی را قبل از قرار دادن آنها برای خشک کردن ، از بین ببرید! برای اطلاعات بیشتر به صفحه مراقبت از گیاهان هوایی مراجعه کنید.

گونه آیونانتا فوئگو زندگی خود را به عنوان یک گیاه کوچک با برگهایی با رنگ سبز و نقره ای آغاز می کند. با رشد و بلوغ گیاه ، برگها به سمت خارج گسترش می یابند ، در حالی که به سایه سبز عمیق تری تبدیل می شوند. هنگامی که تیلاندزیا آیونانتا فوئگو شروع به شروع چرخه شکوفایی خود می کند ، برگها شروع به تغییر رنگ به رنگهای قرمز و صورتی زیبا می کنند که واقعاً این تنوع را برجسته می کند. این گیاه همچنان به شکوفایی شکوفائی خود ادامه می دهد ، تا اینکه در نهایت یک گل منحصر به فرد و چشمگیر از بین می برد. بیشتر گونه های تیلاندزیا آیونانتا فوئگو ساقه های آبی / بنفش با گل های زرد یا سفید در بالای آن منتشر می کنند. شکوفه یک یونانتا بسیار چشمگیر است و یک تجربه برجسته برای تجربه داشتن این گیاه است.

گیاه تیلاندسیا آیونانتا

مقاله : خرید گیاهان هوازی

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا