0

گل رز رونده در رنگ های مختلف و نگهداری آن

گل رز رونده یکی از زیبایی های  شگفت انگیز طبیعت هست اکثر افرادی که به گل و گیاه علاقه شدیدی دارند این گیاه زیبا را در جلوی منزل یا اپارتمان خود می کارند گل رز رونده در رنگ های مختلف در کشور می قابل کشت می باشد و در فروشگاه اینترنتی باغ بذر هم انواع رنگ های آن موجود می باشد شما می توانید با انتخاب رنگ گل رز رونده اقدام به خرید آنلاین بذر کنید.

گل رز رونده در رنگ های مختلف و نگهداری آن

گل رز رونده چیست؟

گل رز رونده  یک نوع گیاهی هست که  شاخه های ان سریع رشد می کند و گل های آن دارای  رنگ های متنوع  و معطر می باشد، شما می توانید شاخه های گیاه را با طناب به جایی بند کنید تا این گیاه زیبا با گل دهی زیبایش چند برابر شود و بوی خاص این رز محیط محل کشت را معطر کند.

گل رز رونده در رنگ های مختلف و نگهداری آن

شرایط نگهداری رز

محل کشت گل رز رونده

گل رز رونده را میتوان در باغچه یا گلدان کشت کرد ولی این نکته را در نظر بگیرید که این گیاه آفتاب را دوست دارد و باید جایی باشد که افتاب به گیاه برسد شما می توانید با انتخاب محل مناسب برای کشت بذر گل رز رونده ، بذر این رز را خریداری کرده و در محل کشت ان را کاشت.

خاک مناسب برای گل رز

خاک مناسب برای کشت گل رز رونده باید خاکی نرم و بدون شوری باشد تا گیاه بتواند خوب از خاک تغذیه کند  میزان آهک خاک هم باید خیلی کم باشد چرا که گل رز خاک های اهکی را دوست ندارد، پس از انتخاب خاک مناسب بذر گل رز را در عمق پنج سانتی متری قرار داده و روی ان را با خک بپوشانید و سپس ابیاری کنید  آبیاری خاک هم بستگی به شرایط  خاک و میزان تبخیر اب دارد.

تغذیه گل رز رونده

برای تغذیه این گیاه می توانید از کمپوست یا  کود حیوانی استفاده کنید  بهترین زمان برای کود دهی به گیاه فصل بهار یا پاییز می باشد و اگر خواستید در تابستان هم گیاه خوب کار گل دهی را انجام دهد از پتاسیوم و منزیوم استفاده کنید. بعد از دادن هر نوع کودی به گیاه باید آن را آبیاری کنید موقع آبیاری نباید به شاخ برگ گیاه آب داده شود.

هر گل رز رونده

هر گیاهی برای رشد بهتر و آرایش دادن به آن باید عمل هرس انجام شود گل رز رونده هم باید هرس شود موقع هرس باید شاخه های خیلی قدیمی برید شود تا جای آن را شاخه های جدید بگیرند هر چقدر هرس گیاه زیاد باشد رشد گیاه بیشتر خواهد شد.

با انجام کارهایی که در این مقاله گفتیم می توایند بذر گل رونده را در هرجایی که با شرایط گفته شده سازگار بود رز رونده را بکارید  این گیاه زیبا در رنگ های مختلفی در فروشگا ما موجود می باشد شما می توانید وارد قسمت فروشگاهی سایت باغ بذر شوید و از انجا اقدام به خرید بذر رز کنید تمامی بذر رز های موجود در فروشگاه باغ بذر  اورجینال و وارداتی می باشد و با تضمین جوانه زنی  و کیفیت مرغوب به مشتریان عزیز در کشور مان ارسال می کنیم.

مقاله: گل رز رونده در رنگ های مختلف و نگهداری آن

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا