0

محبوب ترین گل های زینتی جهان

چه از علاقه مندان به گیاهان باشید و چه نباشید، نمی توانید انکار کنید که گیاهان همیشه زیبایی فضا را افزایش می دهند. آن‌ها رنگ سبز زیبایی را در گوشه‌ای از خانه می‌افزایند و بدون شک حسی بیرون از خانه به دکوراسیون داخلی می‌بخشند. خب، طبیعت قطعا راهی برای جذب ما در میلیون‌ها راه دارد و ما نمی‌توانیم به اندازه کافی شکرگزار باشیم.

 

چه اخیراً به گیاهان علاقه مند شده اید و می خواهید فضای زندگی خود را روشن کنید یا نیاز به تغییر فضای داخلی برای فصل آینده دارید، برخی از گیاهان منحصر به فرد زیبا وجود دارند که کاملاً مناسب هستند تا زندگی و رنگ را به خانه شما بیاورند. در زیر محبوب ترین گل های زینتی جهان  نمونه از گیاهان زینتی با نام برای پایان دادن به جستجوی شما آورده شده است. و البته، بیایید مزایای سلامتی فراوانی را که آنها به همراه خواهند داشت را فراموش نکنیم!

 

محبوب ترین گل های زینتی جهان رز رنگین کمان یکی از زیباترین و بی نظیر ترین نوع رز در جهان است . و بذر این نوع گل هر جایی به فروش نمیرسد .

این نوع گل فوق العاده عطر معطری دارد.

 

 

محبوب ترین گل های زینتی جهان 

 

 

بذر گل بسیار زیبای رز رنگین کمان

محبوب ترین گل های زینتی جهان  یکی از گل‌های نسل تازه رز، رز رنگین کمان است که در کشور هلند برای اولین بار تولید شد. در رز‌های رنگین کمانی یا رز‌های هفت رنگ، چندین رنگ مختلف مانند زرد، آبی، سبز، سفید، صورتی، نارنجی و بنفش وجود دارند. می‌توانید بذر گل بسیار زیبای رز رنگین کمان را از بازار‌های آنلاین گل و گیاه خریداری کرده و با کمی دقت در خانه پرورش دهید. قطعاً پرورش چنین رز زیبایی برای دوستداران گل و گیاه بسیار هیجان برانگیز است.

 

یک گلدان تهیه کرده و ان را پر از خاک کنید سپس بذر را کاشته روی آن به اندازه ۳ سانتی‌متر خاک مناسب و سالم بپاشید.
وقتی که دانه‌ها جوانه زدند، باید آن‌ها را در گلدان مناسبی بکارید و خاک را تا رشد نهال رز مرتبا مرطوب نگه دارید. توصیه می‌کنیم گلدان در فضای باز زیاد قرار نگیرد تا به رشد مناسب برسد. وقتی نهال گل رز رنگین کمان ۴ یا ۵ برگ داد، می‌توانید گلدان را به فضای باز ببرید .

 

محبوب ترین گل های زینتی جهان رز ژولیت گرانترین و نایاب ترین نوع گل در دنیا است . محبوب ترین گل های زینتی جهان

محبوب ترین گل های زینتی جهان 

قیمت ۱۰۰ شاخه گل رز ژولیت ۳میلیون پوند است
بذر نایاب ترین رز جهان ( رز ژولیت)
یکی از زیبا‌ترین و نایاب‌ترین انواع رز در جهان، رز ژولیت این است. این گل زیبا برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ در یک نمایشگاه گل و گیاه در شهر چلسی رونمایی شد و البته طرفداران زیادی پیدا کرد. اگر به تصاویر این رز زیبا نگاه کنید، متوجه دلیل این محبوبیت خواهید شد. چنانچه دوست دارید رز ژولیت را خودتان پرورش دهید، می‌توانید از بذر نایاب‌ترین رز جهان (رز ژولیت) استفاده کنید.

ابتدا مطمئن شوید که بذر رز ژولیت بسیار با کیفیت باشد، زیرا بذر‌هایی که سالم نبوده یا از نظر ژنتیکی خصوصیات خوبی ندارند، نمی‌توانند رشد کنند، در همان مراحل اولیه آماده سازی فاسد می‌شوند و هرگز جوانه نمی‌زنند. پس در مرحله اول از کیفیت بذر‌ها مطمئن شوید، سپس بذر را در آب قرار دهید. این برای جلوگیری از کپک زدن بذر‌ها بسیار مفید می‌باشد. اجازه دهید بذر‌ها حدود ۲۴ ساعت در این محلول بمانند. ( محبوب ترین گل های زینتی جهان  )

 

در مرحله بعدی بذر نایاب‌ترین رز جهان (رز ژولیت) را در خاک بکارید پس از مدتی می‌بینید که بذر‌ها جوانه زدند. حالا باید گلدان درلخواهتان را بیاورید و دانه‌ها را در خاک مناسب پرورش دهید. وقتی نهال گل رز نمایان شد و حدود ۴-۵ برگ داد، می‌توانید آن را به گلدان یا باغچه منتقل نمایید. توجه داشته باشید که تا زمان بلوغ بوته باید خاک را مرطوب نگه دارید.

 

 

محبوب ترین گل های زینتی جهان 

 

 

شاید تا به حال از نزدیک رز مشکی دیده و از زیبایی بی‌نظیر آن به وجد آمده باشید. به طور دقیق منطقه بومی این نوع از رز مشخص نیست ولی بسیاری از متخصصان باور دارند که این گل برای اولین بار در منطقه جنگلی در کوهپایه کوهستان هیمالیا رشد کرده است. علاوه بر زیبایی رز مشکی، این گل زیبا نماد مهمی برای جنبش‌های مردمی و یادمان‌های مهم در جهان است. اگر به رز مشکی علاقه دارید، می‌توانید بذر اورجینال و کمیاب رز مشکی را تهیه کرده و پرورش دهید.

کاشت بذر رز مشکی چگونه است؟

حالا دانه را داخل یک گلدان در خاک بگذارید و اجازه دهید تا جوانه‌ها نمایان شوند. سپس می‌توانید دانه‌ها را برداشته و در خاک گلدان یا باغچه بکارید. وقتی نهال گل رز به ۴ یا ۵ برگ رسید می‌توانید گلدان را به فضای باز ببرید.

بسیاری از ما رنگ سیاه را به خود جلب می کند ، احتمالاً محبوب ترین گل های زینتی جهان  به دلیل رمز و راز ناشی از آن یا جسارت آن است که به راحتی برای ما جذاب است.

وقتی فهمیدیم که گل مورد علاقه ما ، گل رز مشکی، تیره ترین رنگ را در میان گل ها دارد ، این موضوع توجه همه را به خود جلب میکند. همه ی ما میخواهیم که حداقل یک شاخه رز مشکی داشته باشیم. برخی حتی برای دیدن شکوفه رز مشکی سفر میکنند

شما میتوانید با خرید رز مشکی به صورت اورجینال از باغ بذر همین الان اقدام کنید.

 

مقاله : محبوب ترین گل های زینتی جهان

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا