0
خرید گل های آپارتمانی

خرید گل های آپارتمانی

زندگی در یک آپارتمان یا یک فضای کوچک می تواند برای کسانی که می خواهند باغبانی با گیاهان گلدار داخلی انجام دهند ، جالب باشد. به احتمال زیاد فضای زیادی برای کار ندارید ، بنابراین گیاهان بزرگتر بیرون می روند و مقدار محدودی از نور طبیعی مطلوب ترین محیط برای رشد گیاهان نیست.

خوشبختانه هنوز هم می توانید با انتخاب و خرید گل های آپارتمانی که برای فضاهای کوچک مناسب هستند از مزایای باغبانی استفاده کنید. هنگام جستجو برای رشد گل در آپارتمان خود ، مهم است که گیاهانی را که تا حدودی مقاوم هستند ، به نور خورشید زیادی احتیاج ندارند و مراقبت از آنها نسبتاً آسان است ، در نظر داشته باشید. در اینجا لیستی از ساده ترین گلهایی که در آپارتمان شما رشد می کنند آورده شده است.

برای خرید گل های آپارتمانی کلیک کنید

نیلوفر صلح

خرید گل های آپارتمانی


زنبق صلح یکی از بهترین گلهایی است که در یک آپارتمان رشد می کند زیرا به طور شگفت انگیزی با نور کم زنده می ماند و به آن لقب “کارخانه کابینت” را می دهد. در حقیقت ، نور مستقیم خورشید به شاخ و برگ زنبق صلح صدمه می زند ، بنابراین این گیاه را برای بهترین نتایج در فاصله پنج تا هشت پا از پنجره نگه دارید. نیلوفر آبی نیاز به آبیاری زیاد دارد ، اما نکته خوب این است که می دانید وقتی گیاه شروع به ریزش می کند گیاه تشنه است.

بنفشه آفریقایی ( خرید گل های آپارتمانی )

خرید گل های آپارتمانی و زیبا


بنفشه آفریقایی از گیاهان معمولی است که از نظر ظاهری بسیار زیبا است ، برای حفظ سلامت آن نیاز به توجه زیادی ندارد. این گیاه به طور خاص در داخل خانه رشد می کند و فقط به کمی نور خورشید در روز احتیاج دارد ، بنابراین این گیاه را در صورت امکان در پنجره ای قرار دهید که به سمت شرق نگاه می کند ، بنابراین گل می تواند در طول صبح نور خورشید لازم را دریافت کند. خاک را مرطوب نگه دارید ، اما آبیاری بیش از حد نکنید ، زیرا باعث پوسیدگی گل می شود. از خیس شدن برگها خودداری کنید ، زیرا قطرات آب می تواند باعث ایجاد نقاط مرده روی بنفشه آفریقایی شود. این گیاه در مناطق تحت کنترل آب و هوا رشد می کند ، بنابراین برای بهترین نتایج ، آپارتمان خود را در دمای مناسب نگه دارید. خرید گل های آپارتمانی

گل همیشه بهار


گلهای همیشه بهار که به خاطر رنگهای نارنجی و زرد خود شناخته می شوند ، می توانند فضا را درخشان کرده و به عنوان یک گل سرپوشیده یک افزودنی عالی باشند ، زیرا سریع و آسان رشد می کنند. و از آنجا که آنها به طور سنتی یک گل در فضای باز هستند ، گل همیشه بهار نسبتاً مقاوم هستند ، به این معنی که آنها به حداقل مراقبت احتیاج دارند. گل همیشه بهار را در پنجره ای قرار دهید که نور خورشید زیادی دریافت می کند. و برای لمس تابستان در سرمای زمستان ، گل همیشه بهار با مراقبت مناسب در تمام طول سال شکوفا می شود.

بگونیا


یکی دیگر از مزایای خرید گل های آپارتمانی این است که گیاهانی که به طور سنتی به عنوان یک گل در فضای باز در نظر گرفته می شود ، بگونیا دارای یک گل داخلی خوب است ، از جمله سخت بودن ، نگهداری کم و گلدهی رایگان. بگونیا در محیط داخلی گرمای بیشتری را ترجیح می دهد ، بنابراین مطمئن شوید که آپارتمان شما خیلی گرم نمی شود. و بگونیا را در نزدیکی یک پنجره آفتابی برای افزایش رشد قرار دهید. اجازه دهید سطح آبیاری بین آبیاری خشک شود ، بنابراین می توانید چند روز بین آبیاری ادامه دهید.

کاکتوس


شاید تصور نکنید که کاکتوس یک گل است ، اما اکثر انواع کاکتوس ها در حال گلدهی هستند و شکوفه های فوق العاده زیبایی تولید می کنند. کاکتوس را در یک گلدان سفالی بدون لعاب قرار دهید که به راحتی از طریق سوراخی در کف آن تخلیه شود. هفته ای یکبار کاکتوس را آبیاری کنید و در محلی با نور کافی مانند پنجره خلیج یا ورودی روشن قرار دهید.

مقاله : خرید گل های آپارتمانی

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا