0
کشت بذر میوه در گلدان

ما برای کسانی که دنبال  آموزش کشت بذر میوه هستند  این فیلم آموزشی کشت بذر را تهیه کردیم شما می توانید با مشاهده کامل این فیلم نحوه کاشت بذر میوه و بلوبری را خیلی راحت یاد بگیرید و سپس با تهیه بذر مناسب و با کیفیت اقدام به کشت و نگهداری درختان میوه و بلوبری بکنید.

این فیلم به درخواست بازدیدکنندگان سایت باغ بذر تهیه شده شما می توانید در قسمت نظرات، درخواست های خود را برای ما ارسال و ما در اولین فرصت اقدام به تهیه فیلم های آموزش کشاورزی و نگهداری گل و گیاه را برای شما اماده کنیم.

چگونگی کاشت بذر میوه و بلوبری

در این ویدئو اموزشی کارشناس کشاورزی با استفاده از وسایلی که در هر خانه ای  یافت می شود بذر مورد نظر را کشت می کند و در انتتهای فیلم نمونه بذر های کشت شده جوانه زده و رشد کرده اند پس شما هم می توانید بذر را بکارید.

کشت بذر میوه در گلدان
بذر میوه باغ بذر

طریقه کاشت بذر میوه در ظروف یکبار مصرف و گلدان در خانه

مثلا شما میوه انگور یا بلوبری را در نظر بگیرید اولین کاری که می کنیم خود میوه را با چاقو به دو قسمت تقسیم می کنیم و میوه های بریده شده را در گلدان و یا ظروف یکبار مصرفی که با خاک پر کردیم قرار می دهیم سپس روی بذر میوه ها خاک می ریزیم تا روی آن ها را خوب پوشش دهد و بذر ها دیده نشوند سپس اقدام به ابیاری و ریختن اب روی خاک گلدان می کنیم تا خاک رطوبت  کافی برای جوانی زنی بذر ها  داشته باشد این کار را بعد بررسی رطوبت خاک باید انجام دهیم.

یا همین کار را با بذر میوه انجام میدهیم.

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا