0
خرید بذر صیفی جات

پذر صیفی جات از کجا بخریم؟ خرید بذر صیفی جات چگونه است؟

صیفی جات به برخی از محصولات زراعتی گفته می‌شود که کارهای مقدماتی آن انجام شده و حاصلش در تابستان یا اوایل پاییز به دست می‌آید، مانند خربزه، هندوانه و طالبی. به عبارت دیگر صیفی جات برخی از محصولات زراعتی هستند که کاشت، داشت و برداشت آنها در فصول گرم سال انجام می‌شود. از انواع دیگر صیفی جات، می‌توان از انواع کدو، بادمجان، فلفل، کلم، سیب‌زمینی، سیر، پیاز، ذرت، هویج، کرفس، باقلا و لوبیا سبز، گوجه‌فرنگی و خیار را نام برد که در ادامه به خواص آن ها می پردازیم.

معرفی انواع بذر صیفی جات

خرید بذر صیفی جات

برای خرید بذر صیفی جات لازم است اطلاعاتی داشته باشید

کدو تنبل یک سبزی نارنجی رنگ چاق و مغذی و یک غذای غلیظ بسیار مغذی است. کالری کمی دارد اما سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که همگی در دانه ها، برگ ها و آب آن وجود دارد.

راه های زیادی برای ترکیب کدو تنبل در دسرها، سوپ ها، سالادها، کنسروها و حتی به عنوان جایگزین کره وجود دارد.

این ویژگی مرکز دانش پزشکی نیوز امروز بخشی از مجموعه مقالاتی در مورد فواید سلامتی غذاهای محبوب است.

بذر کدو ستاره ای

بذر کدو ستاره ای

کدو ستاره ای یک نوع کدوی بومی آمریکا است. کدو ستاره ‌ای بسیار مقاوم است و دارای ظاهری گرد شبیه بشقاب پرنده و لبه‌های دالبری شکل است و بهتر است وقتی نرسیده و جوان است خورده شود چون در این مرحله نیاز به هیچ پوست‌گیری و برشی ندارد (معمولا غدایی مانند دلمه از آن تهیه می‌شود). این نوع کدو سرشار از منیزیم، نیاسین و ویتامین‌های آ و ث است. متعلق به تیره کدوییان گیاهی است، علفی، یکساله، با ساقه کرکدار و خزنده، ریشه محکم و برگهای پنج لبی. گلها زرد رنگ می‌باشند. در فرآیند رشد گیاه، ابتدا گلهای نر به صورت دسته‌ای و سپس گلهای ماده ظاهر می‌شوند و میوه‌هایی به پنج رنگ قرمز، نارنجی، زرد، سبز و سفید می‌دهد.

برای خرید بذر صیفی جات کلیک کنید

آشنایی با فواید هویج

در سبد خرید بذر صیفی جات حتما بذر هویج را قرار دهید.

هویج­های نارنجی در قرن هفدهم در هلند ظاهر شده­ و به هویج عادی تبدیل شده ­اند. قبل از ظهور این هویج، بسیاری از هویج­ها در طیف گسترده­ ای از رنگ­ها بودند  حتی سبز.

در هویج نارنجی همانند هویج­های رنگی، مقدار ویتامین A چهار برابر بیشتر از مقدار توصیه شده USDA بوده و مقدار بتاکاروتن زیادی نیز دارد. این نوع هویج شیرین و خوش طعم بوده و می­توان به صورت خام یا پخته شده استفاده کرد. شما می­توانید از این هویج به عنوان میان وعده و در سالاد استفاده کنید. همچنین، می­توانید به همراه غذاهای دیگر مانند سیب­ زمینی و کلم نیز استفاده نمایید.

آشنایی با خواص عالی هویج بنفش

هویج یکی از سبزیجات خوشمزه و پر طرفدار است که به رنگ های مختلف از جمله سفید، نارنجی، زرد، بنفش و سیاه در طبیعت یافت می شود.

هویج بنفش یکی از انواع هویج است که حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی به نام آنتوسیانین ها بوده و به دلیل خواص ضد التهابی قوی که دارد به سلامت قلب کمک می کند، باعث لاغری و کاهش وزن شده و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

بد نیست بدانید که هویج بنفش تنها پوسته ی بنفش رنگ دارد و قسمت میانی آن به رنگ نارنجی یا زرد می باشد.

نمونه های دیگری که باید در خرید بذر صیفی جات بشناسیم

بادمجانهای سفید کمی منحنی و مستطیلی هستند و طول آنها به طور متوسط ​​10-17 سانتی متر است. پوست خارجی صاف و سفید روشن با یک انتهای پیازدار است که کمی به گلدان سبز متمایل می شود. گوشت داخلی به رنگ کرم متراکم است و دانه های سفید و خوراکی زیادی دارد. بادمجان های سفید وقتی پخته می شوند ، خامه ای و ملایم با عطر و طعم شیرین سبک هستند. بادمجان های سفید در ماه های تابستان بهار و پاییز در دسترس هستند.

بادمجان بنفش . خرید بذر صیفی جات

بادمجان بنفش ایتالیایی

اگر از طرفداران بادمجان و هستید و دنبال خرید بذر صیفی جات خوبید با همه کاره بودن آن بیشتر آشنا هستید. بادمجان به اندازه کافی دلچسب است و می تواند خیلی مفید باشد، مخصوصاً وقتی که کاملاً پخته یا پر از غذا باشد ، اما همچنین به عنوان یک میان وعده مهمانی ، برش خورده در لقمه های پر شده یا پوره شدن در یک غوطه دودی ، بسیار دیدنی است. بادمجان بنفش گزینه فوقالعاده مناسبی است برای پر کردن غذا داخل آن ، امیدوارم روزی دستورالعمل پخت را پیدا کنید که به شما کمک کند از آن لذت ببرید. فقط یک پتانسیل خوشمزه برای شما وجود دارد که شما از آن استفاده نکنید.

بادمجان بنفش و کروی:که با نام بادمجان بچه نیز شناخته می شود به دلیل ظاهر کوچک و گرد و بافت لطیف آنها مشهور است. فضای داخلی مخملی به خوبی در سوپ ، خورش و آب شیرین کار می کند. اما نکته مهم اینست که شما می توانید بادمجان بنفش را به راحتی در منزل خودتان پرورش دهید.

معرفی گوجه رد رسو

در خرید خرید بذر صیفی جات حتما به گوجه رد روسو سر بزنید: رد روسو نه تنها به خاطر زیبایی منظره بلکه به دلیل گوجه فرنگی های خاصی که دارد شناخته می شود. گوجه فرنگی روسو  بسیار کوچک است زیرا اشتها آور است. گوجه فرنگی روسو بسیار کوچک است به طوری که اکثر بازدیدکنندگان از این تعجب میکنند باورش سخت می شود که واقعاً گوجه فرنگی است و نه میوه گیلاسی. گوجه فرنگی رود روسو بی نظیر است و به طور طبیعی در سراسر جهان رشد می کند.

بعید است که گوجه فرنگی های مشابه را در جای دیگری دیده باشید. آنچه باعث رشد گوجه فرنگی رد روسو در اینجا می شود ، باران نسبتاً ناچیز ، هوای مبهم و افزایش دمای زمان روز است که همه به رشد این گوجه فرنگی ها کمک می کند.

خواص گوجه گیلاسی

خرید بذر صیفی جات

اگرچه ما معتقدیم که احتمال رشد و چیدن گوجه فرنگی های خوشمزه خود یکی از دلایل عمده سرمایه گذاری بسیاری در گلخانه است ، اما خبر خوب این است که شما به یک مورد احتیاج ندارید ، زیرا بذر گوجه گیلاسی را میتوانید در خانه خود به راحتی میتوان کاشت. به ویژه هنگامی که به آن یک مکان گرم و پناه داده شده ، رطوبت و تغذیه مناسب داده شود. با این وجود خرید بذر صیفی جات باید در داخل منزل آغاز شود ، خواه در آستانه پنجره گرم ، در گلخانه یا گرم. احساس می کنیم طاقچه پنجره آشپزخانه گرم مانند هر مکان دیگری برای شروع این محصول با ارزش مناسب است. این که ما به سرعت رشد نهال های گوجه فرنگی و اندازه چشمگیر آنها در عرض فقط چند هفته کمی تعجب آور است.

فلفل دلمه رنگی

خرید بذر صیفی جات

بسیاری از مردم تعجب می کنند که چرا فلفل دلمه ای سبز ، قرمز ، نارنجی و زرد در فروشگاه های مواد غذایی همان قیمت را ندارند. حتی برخی معتقدند از آنجا که طعم آنها یکسان است ، باید قیمت آنها یکسان باشد.

در حقیقت ، رنگهای مختلف طعم یکسانی ندارند – و همچنین ارزش غذایی یکسانی ندارند. فلفل دلمه ای از جهات بیشتری نسبت به رنگ متفاوت است و اینکه شما چه فلفلی را انتخاب می کنید باید به آنچه که می خواهید از آن خارج شود بستگی دارد.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا